Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.psu.by/handle/123456789/16486
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛысова, Н. Б.-
dc.date.accessioned2016-04-22T07:27:03Z-
dc.date.available2016-04-22T07:27:03Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВестник Полоцкого государственного университета. Серия A, Гуманитарные науки. - 2016. - № 2. – C. 99-102.ru_RU
dc.identifier.issn2070-1608-
dc.identifier.urihttps://elib.psu.by/handle/123456789/16486-
dc.descriptionThe Function of the Nature in V. Bykav’s Stories: Towards the Defenition of Research Field N. Lysova Cand. Filal. Sciences, Assoc. (Polotsk State University)ru_RU
dc.description.abstractДаследуецца пейзаж у творах Васіля Быкава «Трэцяя ракета», «Мёртвым не балiць», «Знак бяды», «Альпiйская балада», «Лiквiдацыя», «Жоўты пясочак» i iнш. Вызначаецца месца лiтаратурнага пейзажу ў мастацкай канцэпцыі твораў. Выказваецца думка аб тым, што пейзаж з’яўляецца адным з галоўных «герояў» твораў В. Быкава. Пейзаж тут не толькi выконвае ролю фона дзеяння, але i робiцца псiхалагiчным «люстэркам» дзеяння, разважанняў яго герояў i аўтара. В. Быкаў таксама выкарыстоўвае пейзажныя матывы дзеля вобразнага абагульнення цi iдэйнай характарыстыкi дзеяння, што адлюстравана ў пейзажных назвах, пралогах i эпiлогах твораў. Пейзаж у творах беларускага пiсьменнiка мае экзiстэнцыйны характар. Гэта – прастора памяцi, рэфлексii аўтара на пытаннi агульначалавечага i асабiстага жыцця.=The article investigates the landscape in such works by Vasil Bykau as "Third Rocket," "It does not hurt to be dead," "Sign of Misfortune," "The Alpine Ballad", "Liquidation", "Yellow sand" and others. The Place of literary landscape in the artistic conception of V. Bykau's works is determined, and the idea that the landscape is crucial for the works by V. Bykau is expressed. The landscape does not only serve as a background of events but also mirrors them from a psychological point of view and transmits the reflections of heroes and the author. V. Bykau also applies landscape motifs to make imaginative generalizations or ideological characteristics of the action, as evidenced by the landscape titles, prologues and epilogues. Landscape in the works by the Belarusian writer has existential meaning. It is a space of memory, where the author muses upon his personal life and the life of mankind.ru_RU
dc.language.isoberu_RU
dc.publisherПолоцкий государственный университетru_RU
dc.relation.ispartofВеснік Полацкага дзяржаўнага ўніверсітэта. Серыя А, Гуманітарныя навукbe_BE
dc.relation.ispartofHerald of Polotsk State University Series A, Humanity sciencesen_EN
dc.relation.ispartofВестник Полоцкого государственного университета. Серия A, Гуманитарные наукиru_RU
dc.relation.ispartofseriesСерия A, Гуманитарные науки;2016. - № 2-
dc.rightsopen accessru_RU
dc.subjectлітаратурны пейзажru_RU
dc.subjectэкзістэнцыяналізмru_RU
dc.subjectмемуарыru_RU
dc.subjectэпілогru_RU
dc.subjectпралогru_RU
dc.subjectмастацкая сістэмаru_RU
dc.subjectсімвалru_RU
dc.subjectвобразru_RU
dc.subjectThe nature of the literatureru_RU
dc.subjectexistentialismru_RU
dc.subjectmemoriesru_RU
dc.subjectepilogueru_RU
dc.subjectprologueru_RU
dc.subjectfiction writer systemru_RU
dc.subjectthe simplyru_RU
dc.subjectthe imageru_RU
dc.titleРоля пейзажу ў творах Васiля Быкава: спроба вызначэння прасторы даследаванняru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udc821.161.3.09-
Appears in Collections:2016, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
99-102.pdf156.41 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.