Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.psu.by/handle/123456789/16493
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБагарадава, Т. Р.-
dc.date.accessioned2016-04-25T07:06:09Z-
dc.date.available2016-04-25T07:06:09Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВестник Полоцкого государственного университета. Серия A, Гуманитарные науки. - 2016. - № 2. – C. 72-76.ru_RU
dc.identifier.issn2070-1608-
dc.identifier.urihttps://elib.psu.by/handle/123456789/16493-
dc.description«In the Clutches of the Gpu» By F. Alyakhnovich. the Unconventionality of Problematics T. Bagaradavaru_RU
dc.description.abstractФ. Аляхновіч – драматург, даследчык тэатра, рэжысёр, артыст, празаік, паэт, публіцыст, перакладчык, рэдактар беларускіх і польскіх газет – усё гэта ўмяшчалася ў рамках яго багатай творчасці. Мастак рэдкага таленту, ён упісаў у драматургію і ўсю беларускую літаратуру пачатку XX стагоддзя адну з самых яскравых, непаўторных, своеасаблівых старонак. Яго плённую працу на ніве тэатра яшчэ сучаснікі ацанілі па заслугах і прысвоілі пісьменніку званне «бацькі навейшай беларускай драматургіі». У філасофска-эстэтычнай канцэпцыі Ф. Аляхновіча моцна адчуваецца ўплыў еўрапейскай «новай драмы». Пасля амаль што шасцідзесяці гадоў забыцця пра Ф. Аляхновіча зноў пачалі гаварыць. Сёння яго ведаюць яшчэ і як аўтара першага ў сусветнай літаратуры твора пра Салаўкі. Пісьменнік задоўга да А. Салжаніцына паказаў свету савецкае канцлагернае пекла, дзе яму давялося пабываць.=F. Alyakhnovich – a playwright, a theater critic, a director, an actor, a writer, a poet, an essayist, a translator and an editor of Belarusian and Polish newspapers – all these are the facets of his diverse creativity. Being an artist of rare talent, he started one of the most exciting, unique and special phases in the Belarusian literature and drama of the twentieth century. His fruitful work in the theater field was appreciated by his contemporaries. Due to it the writer was named «father of the modern Belarusian drama». The philosophical and aesthetic concept of F. Alyakhnovich was strongly influenced by European «new drama». After nearly sixty years of neglect we start talking about F. Alyakhnovich again. Now he is known as the author of the first in the world literary work about Solovki. Long before A. Solzhenitsin he showed the hell of Soviet concentration camps, where he had been imprisoned, to the world.ru_RU
dc.language.isoberu_RU
dc.publisherПолоцкий государственный университетru_RU
dc.relation.ispartofВеснік Полацкага дзяржаўнага ўніверсітэта. Серыя А, Гуманітарныя навукbe_BE
dc.relation.ispartofHerald of Polotsk State University Series A, Humanity sciencesen_EN
dc.relation.ispartofВестник Полоцкого государственного университета. Серия A, Гуманитарные наукиru_RU
dc.relation.ispartofseriesСерия A, Гуманитарные науки;2016. - № 2-
dc.rightsopen accessru_RU
dc.subject«новая драма»ru_RU
dc.subjectдэкадэнцка-рамантычны стыльru_RU
dc.subjectдакументru_RU
dc.subjectтрансцэндэнтнасцьru_RU
dc.subject«падводная плынь»ru_RU
dc.subject«new drama»ru_RU
dc.subjectdecadent-romantic styleru_RU
dc.subjectfiction documentru_RU
dc.subjecttranscendencyru_RU
dc.subject«underset»ru_RU
dc.titleНетрадыцыйнасць праблематыкі аповесці Ф. Аляхновіча «У капцюрох ГПУ»ru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udc82.09-
Appears in Collections:2016, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
72-76.pdf161.03 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.