Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.psu.by/handle/123456789/21688
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШилей, Е. В.-
dc.date.accessioned2018-04-02T12:06:03Z-
dc.date.available2018-04-02T12:06:03Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВестник Полоцкого государственного университета. Серия A, Гуманитарные науки. - 2018. - № 2 – C. 102-105.ru_RU
dc.identifier.issn2070-1608-
dc.identifier.urihttps://elib.psu.by/handle/123456789/21688-
dc.descriptionCompany Name as an Element of Image Communication A. Shyleiru_RU
dc.description.abstractПриводятся результаты анализа наименований организаций, позволившие выявить наиболее распространенные номинативные модели, которые используют номинирующие субъекты при формировании положительного имиджа организации. На примере названий организаций, предоставляющих юридические услуги, были исследованы принципы и способы номинации, используемые при привлечении внимания и установления контакта с целевой аудиторией.= The article reflects the results of examination of companies’ names that allowed to define the most common nominative models used to build a company’s positive image. On the example of the companies’ names in the sphere of legal services we investigated the principles and means of nomination employed to attract audiences’ at-tention.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherПолоцкий государственный университетru_RU
dc.relation.ispartofВеснік Полацкага дзяржаўнага ўніверсітэта. Серыя А, Гуманітарныя навукbe_BE
dc.relation.ispartofHerald of Polotsk State University Series A, Humanity sciencesen_EN
dc.relation.ispartofВестник Полоцкого государственного университета. Серия A, Гуманитарные наукиru_RU
dc.relation.ispartofseriesСерия A, Гуманитарные науки;2018. - № 2-
dc.rightsopen accessru_RU
dc.subjectГосударственный рубрикатор НТИ - ВИНИТИ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознаниеru_RU
dc.subjectИмиджru_RU
dc.subjectНоминативные моделиru_RU
dc.subjectПринципы номинацииru_RU
dc.subjectСпособы номинацииru_RU
dc.subjectImageru_RU
dc.subjectNominative modelsru_RU
dc.subjectPrinciples of nominationru_RU
dc.subjectMeans of nominationru_RU
dc.titleНаименование организации как элемент имиджевой коммуникацииru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udc81’272 (045)-
Appears in Collections:2018, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
102-105.pdf282.87 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.