Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.psu.by/handle/123456789/23914
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрывалап, А. Д.-
dc.date.accessioned2019-09-16T08:50:16Z-
dc.date.available2019-09-16T08:50:16Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические науки. - 2019. - № 7. - С. 112-115.ru_RU
dc.identifier.urihttps://elib.psu.by/handle/123456789/23914-
dc.descriptionQuantitative and Qualitative and Methodologies For the Study of Cultural Identity: Possibilities and Limitations А. Krivolapru_RU
dc.description.abstractРазглядаюцца магчымасці якаснай і колькаснай метадалогіі для даследавання культурнай ідэнтычнасці, асабліва ў тых выпадках, калі колькасная метадалогія не можа забяспечыць неабходны эўрыстычны патэнцыял. Аналізуюцца паспяхова завершаныя даследаванні ў сферы культурнай ідэнтычнасці на беларускім эмпірычным матэрыяле (С. Барысаў, Л. Навуменка, М. Рогава, С. Ушакін, А. Шэлест). Падкрэсліваюцца станоўчыя наступствы спалучэння метадаў для дасягнення больш глыбокіх вынікаў; абгрунтавана легітымнасць выкарыстання якаснай метадалогіі для вырашэння звязаных з культурнай ідэнтычнасцю пытанняў.= The article considers the possibilities of qualitative and quantitative methodologies for the study of cultural identity. Especially in cases where the quantitative methodology cannot provide the necessary heuristic potential. In the article have presented successfully completed studies in the field of the cultural identity of the Belarusian empirical material (S. Borisov, L. Navumenka, M. Rohava, S. Oushakine, A. Shelest). This article does not attempt to decide which methodology is better but instead emphasizes the positive effects of a combination of methods to achieve more profound results. The article is the argument for the legitimization of the uses of the qualitative methodology to address issues related to cultural identity.ru_RU
dc.language.isoberu_RU
dc.publisherПолоцкий государственный университетru_RU
dc.relation.ispartofВеснік Полацкага дзяржаўнага ўніверсітэта. Серыя E, Педагагічныя навукіbe_BE
dc.relation.ispartofHerald of Polotsk State University. Series E, Pedagogical Sciencesen_EN
dc.relation.ispartofВестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические наукиru_RU
dc.relation.ispartofseriesСерия E, Педагогические науки;2019. - № 7-
dc.rightsopen accessru_RU
dc.subjectГосударственный рубрикатор НТИ - ВИНИТИ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогикаru_RU
dc.subjectГосударственный рубрикатор НТИ - ВИНИТИ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Культура. Культурологияru_RU
dc.subjectЯкасная метадалогіяru_RU
dc.subjectПрактыкаru_RU
dc.subjectКолькасная метадалогіяru_RU
dc.subjectКультурная ідэнтычнасцьru_RU
dc.subjectQualitative and quantitative methodologiesru_RU
dc.subjectPraxisru_RU
dc.subjectCultural identityru_RU
dc.titleКолькасная і якасная метадалогія для даследавання культурнай ідэнтычнасці: магчымасці і абмежаванніru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udc316.77:008-
Appears in Collections:2019, № 7

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
112-115.pdf179.3 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.