Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.psu.by/handle/123456789/23916
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСмалякоў, Д. А.-
dc.date.accessioned2019-09-16T09:06:13Z-
dc.date.available2019-09-16T09:06:13Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические науки. - 2019. - № 7. - С. 96-103.ru_RU
dc.identifier.urihttps://elib.psu.by/handle/123456789/23916-
dc.descriptionPhilosophical Aspects of Educational Internationalization of X–XVIII Cent. Ancient Belarus D. Smaliakouru_RU
dc.description.abstractРазглядаюцца філасофскія аспекты інтэрнацыяналізацыі адукацыйных працэсаў старажытнай Беларусі ў часовым прамежку паміж X–XVIII стст. Пачынаючы з этапу фармавання Старажытнай Русі і завяршаючы перыядам росквіту Іезуіцкіх калегіумаў інтэрнацыяналізацыя адукацыі з’яўлялася адным з асноўных элементаў як генезісу, так і падрымання адукацыі старажытнай Беларусі. Гэтыя ж працэсы разглядаюцца як змена ўплыву Візантыйскай філасофіі на схаластычную філасофію заходняй Еўропы. У якасці вынікаў падкрэсліваецца роля адукацыі ў станаўленні хрысціянскай іерархіі і рэлігійнай дзейнасці ў старажытнай Беларусі, а таксама індывідуальнай альтэрнатывы да кар’ерных перспектыў у вайсковай сферы.= The article deals with philosophical aspects of educational internationalization of ancient Belarus between X–XVIII cent. From the early start of Ancient Rus' and finishing the higher point of Jesuit Education the educational internationalization was one of the key elements of genesis as well as maintaining of development of ancient Belarusian education. The same processes were explored as the changing of Byzantium philosophy influence to scholastic philosophy of Western Europe. As the result, the education played important role in the creation of Christian hierarchy and Christian religion activity in ancient Belarus, as well as the importance of this process to build the alternative career for individuals as the alternation to military crevice.ru_RU
dc.language.isoberu_RU
dc.publisherПолоцкий государственный университетru_RU
dc.relation.ispartofВеснік Полацкага дзяржаўнага ўніверсітэта. Серыя E, Педагагічныя навукіbe_BE
dc.relation.ispartofHerald of Polotsk State University. Series E, Pedagogical Sciencesen_EN
dc.relation.ispartofВестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические наукиru_RU
dc.relation.ispartofseriesСерия E, Педагогические науки;2019. - № 7-
dc.rightsopen accessru_RU
dc.subjectГосударственный рубрикатор НТИ - ВИНИТИ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогикаru_RU
dc.subjectГосударственный рубрикатор НТИ - ВИНИТИ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Философияru_RU
dc.subjectВізантыйская філасофіяru_RU
dc.subjectСхаластыкаru_RU
dc.subjectГісторыя беларускай адукацыіru_RU
dc.subjectBelarusian educational internationalizationru_RU
dc.subjectByzantium philosophyru_RU
dc.subjectScholasticsru_RU
dc.subjectThe history of Belarusian educationru_RU
dc.titleФіласофскія аспекты інтэрнацыяналізацыі адукацыі старажытнай Беларусі X–XVIII стст.ru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udc37.01(476)”9/16”-
Appears in Collections:2019, № 7

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
96-103.pdf220.9 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.