Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.psu.by/handle/123456789/26423
Title: Marketing Communications in Higher Education Institutions
Authors: Kuskova, S.
Zaika, O.
Issue Date: 2020
Publisher: Полоцкий государственный университет
Citation: Kuskova, S. Marketing Communications in Higher Education Institutions / S. Kuskova, О. Zaika // Устойчивое развитие экономики : международные и национальные аспекты : электронный сборник статей IV Международной научно-практической online-конференции, Новополоцк, 26 ноября 2020 г. / Полоцкий государственный университет. – Новополоцк, 2020. – С. 532-535
Abstract: Секция 5_СОЦИАЛЬНЫЕ КОММУНИКАЦИИ: ИСТОРИЯ, ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ И ПРАКТИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ
Keywords: Economic development
Государственный рубрикатор НТИ - ВИНИТИ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Устойчивое развитие экономики
URI: https://elib.psu.by/handle/123456789/26423
Appears in Collections:Устойчивое развитие экономики: международные и национальные аспекты. 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kuskova S., Zaika О. Marketing Communications in Higher Education Institutions-532-535.pdf719.89 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.