Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.psu.by:8080/handle/123456789/19090
Title: Применение интерактивных методов обучения при проведении практических занятий по дисциплине «Основы научных исследований и инновационной деятельности»
Authors: Лазаренко, О. В.
Keywords: Государственный рубрикатор НТИ - ВИНИТИ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
интерактивное обучение
метод проектов
междисциплинарное обучение
project method
interactive learning
role playing
interdisciplinary training
Issue Date: Nov-2016
Publisher: Полоцкий государственный университет
Citation: Вестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические науки. - 2016. - № 15. - С. 68
Series/Report no.: Серия E, Педагогические науки;2016. - № 15
Abstract: Рассмотрены интерактивные методы обучения студентов строительной специальности. Выявлены образовательные возможности комплексного интерактивного обучения при проведении практических занятий по дисциплине «Основы научных исследований и инновационной деятельности» с позиции формирования компетенций будущего специалиста. Представлена методика проведения интерактивных занятий.=The article deals with interactive methods of learning process of the students of building specialties. Educational opportunities of comprehensive interactive learning at carrying out of practical lessons on discipline “Basics of scientific research and innovation activity” from the position of formation future competences specialist have been found. Methodology of conducting interactive lessons have been presented.
Description: APPLICATION OF INTERACTIVE METHODS OF TEACHING AT PRACTICAL LESSONS ON DISCIPLINE «BASICS OF SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION ACTIVITY» О. LAZARENKA
URI: http://elib.psu.by:8080/handle/123456789/19090
Appears in Collections:2016, № 15
Научные публикации кафедры строительного производства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лазаренко_2016-15.pdf188.06 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.