Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.psu.by/handle/123456789/12924
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКошман, В. І.-
dc.date.accessioned2015-06-02T14:42:26Z-
dc.date.available2015-06-02T14:42:26Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationБеларускае Падзвінне: вопыт, методыка і вынікі палявых і міждысцыплінарных даследаванняў : зборнік навуковых артыкулаў II міжнароднай навуковай канферэнцыі (Полацк, 17 - 18 красавіка 2014г.) : да 20-годдзя археалагічных і этнаграфічных экспедыцый ПДУ : у 2 частках . / Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь, Полацкі дзяржаўны ўніверсітэт ; [рэдакцыйная калегія : Д.У. Дук, В.А. Емяльянчык, А.І. Корсак, У.А. Лобач і іншыя]. - Наваполацк : ПДУ, 2014. - Ч.1. - С. 46-53ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-531-462-3-
dc.identifier.urihttps://elib.psu.by/handle/123456789/12924-
dc.descriptionАРХЕАЛАГІЧНЫЯ ПОМНІКІ БАРЫСАЎСКАГА РАЁНА І ПРАБЛЕМЫ ІНВЕНТАРЫЗАЦЫІ / канд. гіст. навук, дац. В.І. КОШМАН (Інстытут гісторыі НАН Беларусі, Мінск)ru_RU
dc.description.abstractПрысвечаны асноўным вынікам інвентарызацыі археалагічных помнікаў Барысаўскага раёна Мінскай вобласці. Коратка прадстаўляецца гісторыя даследавання археалагічнай спадчыны раёна, аналізуецца колькасць археалагічных помнікаў у разнастайных крыніцах, праблемы разнастайнага характара, з якімі сутыкаюцца даследчыкі пры правядзенні такіх работ.ru_RU
dc.language.isoberu_RU
dc.publisherПолоцкий государственный университетru_RU
dc.subjectАрхеалагічныя даследаванніru_RU
dc.subjectАнтрапалагічныя даследаванніru_RU
dc.subjectБеларускае Падзвінне-2014ru_RU
dc.subjectінвентарызацыя археалагічных помнікаўru_RU
dc.titleАрхеалагічныя помнікі Барысаўскага раёна і праблемы інвентарызацыіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Беларускае Падзвінне. 2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Беларускае Падвінне_2014_1_с46-54_В.І. КОШМАН.pdf437.72 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.