Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.psu.by/handle/123456789/16313
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБойчук, И. В.-
dc.date.accessioned2016-04-04T08:57:28Z-
dc.date.available2016-04-04T08:57:28Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationВестник Полоцкого государственного университета. Серия D, Экономические и юридические науки. - 2015. - № 14. – С. 32-38.ru_RU
dc.identifier.issn2070-1632-
dc.identifier.urihttps://elib.psu.by/handle/123456789/16313-
dc.descriptionChange of the Marketing Policy Components For an Online Business. I. Boychuk Cand. Ehkon. Sciences, Assoc. (Lviv Commercial Academy, Ukraine)ru_RU
dc.description.abstractРассматриваются направления реализации составляющих маркетинговой политики предприятия путем применения возможностей Интернета/ Показаны причины, обусловливающие необходимость использования Интернета в процессе ведения бизнеса в условиях активного его влияния на изменение маркетинговой политики предприятия. Сделан вывод, что использование свойств сети в бизнесе привело к появлению гипермаркетинга – новой теории и методологии организации системы маркетинга предприятия в Интернете. Проанализированы особенности реализации составляющих маркетингового комплекса для товарной, ценовой, распределительно-сбытовой и коммуникативной политики, которые определяют конкурентное положение предприятия на рынке и перспективы его развития. = In the article the directions of the realization of marketing policy components of the enterprise through the using of the Internet, which is a modern information system, global means of exchange of information and future business tool, are considered. Components of marketing policy are grouped on the basis of activities that are closely related in the course of its activities. The reasons that necessitated the use of the Internet in the process of doing business in the face of strong its influence on the change the marketing policy of the enterprise are shown. It is concluded that the use of the properties of the network business led to gipermarketinga as the new theory and methodology of organization of the company’s marketing system on the Internet. The features of the implementation of marketing mix components for the product, pricing, distribution and communication policies that determine the competitive position of the company in the market and prospects of its development are analyzed.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherПолоцкий государственный университетru_RU
dc.relation.ispartofВеснік Полацкага дзяржаўнага ўніверсітэта. Серыя D, Эканамічныя і юрыдычныя навукіbe_BE
dc.relation.ispartofHerald of Polotsk State University. Series D, Economics and law sciencesen_EN
dc.relation.ispartofВестник Полоцкого государственного университета. Серия D, Экономические и юридические наукиru_RU
dc.relation.ispartofseriesСерия D, Экономические и юридические науки;2015. - № 14-
dc.rightsopen accessru_RU
dc.subjectМаркетинговая политика предприятияru_RU
dc.subjectбизнес в сети интернетru_RU
dc.titleИзменение составляющих маркетинговой политики при ведении бизнеса в Интернетеru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udc658.0+339.138-
Appears in Collections:2015, № 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
32-38.pdf381.76 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.