Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.psu.by/handle/123456789/17229
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГанскі, У. А.-
dc.contributor.authorГанчарук, Н. А.-
dc.date.accessioned2016-09-23T07:48:19Z-
dc.date.available2016-09-23T07:48:19Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВестник Полоцкого государственного университета. Серия D, Экономические и юридические науки. - 2016. - № 5. – С. 53-60.ru_RU
dc.identifier.issn2070-1632-
dc.identifier.urihttps://elib.psu.by/handle/123456789/17229-
dc.descriptionThe Economic Mechanism of Market of Tourist Services: Conceptual Framework and Institutional Support U. Ganski (Cand. Economic. Sciences, Polotsk State University);N. Hancharukru_RU
dc.description.abstractРазглядаюцца асноўныя падыходы да трактоўкі катэгорыі гаспадарчага механізма. Канцэпцыя механізму на рынку турыстычных паслуг раскрываецца праз вызначэнне мэты рынку, шляхоў яе дасягнення і эканамічнай прыроды турыстычнай паслугі. Аналізуецца сутнасць удасканалення гаспадарчага механізму рынку турыстычных паслуг; раскрываецца катэгорыя яго эфектыўнасці. Разглядаюцца спосабы каардынацыі гаспадарчых адносін на рынку турыстычных паслуг праз асноўныя інстытуцыйныя формы; вызначаецца спецыфіка інстытуцыяналізацыі рынку турыстычных паслуг і праводзіцца класіфікацыя асноўных інстытутаў.= Examines the main approaches to the interpretation of category of economic mechanism; the concept of mechanism in market of tourist services is revealed through the definition of a target, ways of its achievement and economic nature of tourism services; analyzes the nature of perfection of economic mechanism of tourism market; disclosed category the efficiency of mechanism of tourist services market; discusses how the coordination of economic relations on the tourism market through the major institutional forms; is determined by the specificity of institutionalization of market of tourist services and a classification of major institutions.ru_RU
dc.language.isoberu_RU
dc.publisherПолоцкий государственный университетru_RU
dc.relation.ispartofВеснік Полацкага дзяржаўнага ўніверсітэта. Серыя D, Эканамічныя і юрыдычныя навукіbe_BE
dc.relation.ispartofHerald of Polotsk State University. Series D, Economics and law sciencesen_EN
dc.relation.ispartofВестник Полоцкого государственного университета. Серия D, Экономические и юридические наукиru_RU
dc.relation.ispartofseriesСерия D, Экономические и юридические науки;2016. - № 5-
dc.rightsopen accessru_RU
dc.subjectгаспадарчы механізмru_RU
dc.subjectрынак турыстычных паслугru_RU
dc.subjectаптымізацыяru_RU
dc.subjectкласіфікацыя асноўных інстытутаў.ru_RU
dc.subjecteconomic mechanism of marketru_RU
dc.subjectmarket of tourist servicesru_RU
dc.subjectoptimizationru_RU
dc.subjectclassification of major institutionsru_RU
dc.titleГаспадарчы механізм рынку турыстычных паслуг: канцэптуальныя асновы і інстытуцыянальнае забеспячэннеru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udc338.48:379.85-
Appears in Collections:2016, № 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
53-60.pdf198.87 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.