Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.psu.by/handle/123456789/17257
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДодонова, Е. А.-
dc.date.accessioned2016-09-26T12:23:45Z-
dc.date.available2016-09-26T12:23:45Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические науки. - 2016. - № 7. - С. 115-117.ru_RU
dc.identifier.urihttps://elib.psu.by/handle/123456789/17257-
dc.descriptionEtapizatsiya of the Process of the Development of the Motivation of Students to the Occupations By Physical Culture E.A. Dodonovaru_RU
dc.description.abstractРассмотрены приоритеты государственной политики Республики Беларусь в контексте реализации Государственной программы развития физической культуры и спорта на 2011–2015 гг.; представлены основные результаты эксперимента по выявлению факторов, влияющих на мотивы студентов к занятиям физической культурой; разработана методика выбора организационно-методических условий поэтапного применения средств и методов формирования у студентов потребности в физической культуре с характеристикой каждого этапа и рекомендуемыми методами развития мотивации студентов, в зависимости от периода обучения в университете.= In the article are examined the priorities of the state policy of Republic Belarus' in the context of the implementation of the state program of the development of physical culture and sport on 2011-2015 the yr.; the basic results of experiment on the development of the factors, which influence the motives of students to the occupations are represented by physical culture; is developed the procedure of the selection of the organizational and procedural conditions for the step by step application of means and methods of formation in the students of the need to the physical culture from the kharateristikoy each stage, and by the recommended methods of the development of the motivation of students, for the dependence on the period of instruction at the university.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherПолоцкий государственный университетru_RU
dc.relation.ispartofВеснік Полацкага дзяржаўнага ўніверсітэта. Серыя E, Педагагічныя навукіbe_BE
dc.relation.ispartofHerald of Polotsk State University. Series E, Pedagogical Sciencesen_EN
dc.relation.ispartofВестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические наукиru_RU
dc.relation.ispartofseriesСерия E, Педагогические науки;2016. - № 7-
dc.rightsopen accessru_RU
dc.subjectПедагогикаru_RU
dc.subjectметодыru_RU
dc.subjectмотивацияru_RU
dc.subjectпотребностьru_RU
dc.subjectстудентru_RU
dc.subjectфизкультураru_RU
dc.subjectmethodsru_RU
dc.subjectmotivationru_RU
dc.subjectneedru_RU
dc.subjectstudentru_RU
dc.subjectgymnasticsru_RU
dc.titleЭтапизация процесса развития мотивации студентов к занятиям физической культуройru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udc378.172:796.077.5-
Appears in Collections:2016, № 7

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
115-117.pdf150.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.