Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.psu.by/handle/123456789/17574
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Голубеў, В. Ф. | - |
dc.date.accessioned | 2016-11-04T07:38:19Z | - |
dc.date.available | 2016-11-04T07:38:19Z | - |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Беларускае Падзвінне: вопыт, методыка і вынікі палявых і міждысцыплінарных даследаванняў : зборнік навуковых прац міжнароднай навуковай канферэнцыі, прысвечанай 160-годдзю з дня нараджэння А. П. Сапунова (Полацк, 21 – 23 красавіка 2011 г.) : у 2 частках . / Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь, Полацкі дзяржаўны ўніверсітэт ; [пад агульн. рэд. Д. У. Дука, У. А. Лобача.]. - Наваполацк : ПДУ, 2011. - Ч.2. - С. 43 | ru_RU |
dc.identifier.isbn | 978-985-531-257-5 (Ч. 2) | - |
dc.identifier.uri | https://elib.psu.by/handle/123456789/17574 | - |
dc.description.abstract | Пра Ульскі замак у гістарычнай літаратуры звычайна адзначаецца тое, што ен існаваў у XVI –XVII стст. Практычна ўсе аўтары спасылаюцца на даследаванні М.А. Ткачова, які пісаў, што ў ходзе Інфлянцкай вайны 1558 – 1583 гг. вялікі князь Жыгімонт Аўгуст у 1563 г. для абароны вусця Улы і кантролю за рухам па Дзвіне загадаў узвесці там замак [1, с. 581; 2, с. 690]. Па словах М.А. Ткачова «Ула ўзнікла як невялікае паселішча XІV – XV стст. на вузкім клінападобным мысе пры ўпадзенні р. Улы ў Заходнюю Дзвіну... | ru_RU |
dc.language.iso | be | ru_RU |
dc.publisher | Полоцкий государственный университет | ru_RU |
dc.subject | Беларускае Падзвінне-2011 | ru_RU |
dc.subject | гісторыя | ru_RU |
dc.subject | история | ru_RU |
dc.title | Ульскі замак паводле інвентара 1581 г. | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Беларускае Падзвінне. 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Беларускае Падвінне_2011_2_Голубеў.pdf | 189.66 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.