Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.psu.by/handle/123456789/19777
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМатвиенко, А. И.-
dc.date.accessioned2017-03-31T12:39:33Z-
dc.date.available2017-03-31T12:39:33Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВестник Полоцкого государственного университета. Серия D, Экономические и юридические науки. - 2016. - № 14. – С. 31-39.ru_RU
dc.identifier.issn2070-1632-
dc.identifier.urihttps://elib.psu.by/handle/123456789/19777-
dc.descriptionThe Promotion of Professional Sports Clubs With the Use of Modern Information Technologies A. Matvienkoru_RU
dc.description.abstractРассматривается проблема продвижения профессиональных спортивных клубов и их продуктов при возможности использования современных информационных инструментов. Анализируется качест во интернет-сайтов профессиональных спортивных клубов Республики Беларусь. Проведен детальный анализ потребительской аудитории профессиональных спортивных клубов Республики Беларусь по пяти основным медиаплатформам, которые могут быть использованы для продвижения и ведения качественного бизнеса. Также проведен сравнительный анализ зарубежных потребительских аудиторий самых доходных мировых футбольных клубов. Рассмотрены медиаплатформы и возможности для продвижения продукта и качественного ведения бизнеса на их основе. На основе комплексного анализа продвижения профессиональных спортивных клубов Республики Беларусь и выявленных существенных ее недостатков разработана концепция совершенствования продвижения профессиональных спортивных клубов Беларуси с применением современных информационных технологий.=The article is devoted to the problem of promotion of professional sport clubs and their products, and the possibility of using modern information tools. The quality of the Internet sites of the professional sport clubs of the Republic of Belarus, and their comparative analysis is considered. The detailed analysis of consumer audiences professional sport clubs of the Republic of Belarus for five major media platforms that can be used to promote and maintain high quality business and also for comparison the analysis of foreign consumer audiences the most profitable football clubs in the world are given. In detail media platforms and opportunities for product promotion and quality of business based on them are discussed. A comparative analysis of a website and media platform on the subject of costs and the receipt of income from them is made. On the basis of a comprehensive analysis of the promotion of professional sport clubs of the Republic of Belarus and identified its significant shortcomings the concept of improving the promotion of professional sport clubs of the Republic of Belarus with the use of modern information technologies is developed.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherПолоцкий государственный университетru_RU
dc.relation.ispartofВеснік Полацкага дзяржаўнага ўніверсітэта. Серыя D, Эканамічныя і юрыдычныя навукіbe_BE
dc.relation.ispartofHerald of Polotsk State University. Series D, Economics and law sciencesen_EN
dc.relation.ispartofВестник Полоцкого государственного университета. Серия D, Экономические и юридические наукиru_RU
dc.relation.ispartofseriesСерия D, Экономические и юридические науки;2016. - № 14-
dc.rightsopen accessru_RU
dc.subjectГосударственный рубрикатор НТИ - ВИНИТИ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические наукиru_RU
dc.subjectЭкономика и управлениеru_RU
dc.subjectпрофессиональные спортивные клубыru_RU
dc.subjectмедиаплатформыru_RU
dc.subjectпродвижение и ведение качественного бизнесаru_RU
dc.subjectпотребительские аудиторииru_RU
dc.subjectprofessional sport clubsru_RU
dc.subjectmedia platformsru_RU
dc.subjectpromotingru_RU
dc.subjectmaintaining a high-quality business and consumer audiencesru_RU
dc.titleПродвижение профессиональных спортивных клубов с использованием современных информационных технологийru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udc339.138:796:004-
Appears in Collections:2016, № 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
31-39.pdf325 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.