Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.psu.by/handle/123456789/20542
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрывалап, А. Д.-
dc.date.accessioned2017-10-17T07:36:29Z-
dc.date.available2017-10-17T07:36:29Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические науки. - 2017. - № 7. - С. 184-187.ru_RU
dc.identifier.urihttps://elib.psu.by/handle/123456789/20542-
dc.descriptionNormative Virtuality as an Element of the Socialization Process А. Krivolapru_RU
dc.description.abstractРазглядаецца абгрунтаванне правамернасці выкарыстання тэрміна «нарматыўная віртуальнасць» у кантэксце практыкі засваення сацыяльна-культурных нормаў у працэсе канструявання культурнай ідэнтычнасці. Тэрмін «нарматыўная віртуальнасць» разглядаецца ў кантэксце новага сучаснага разумення віртуальнасці. Праблему ўзнікнення і рэгулявання нормаў аўтар аналізуе ў межах падыходу М. Фуко і яго разумення нарматыўнасці. У дачыненні да новых медыя абгрунтоўваецца наяўнасць лакуны ў разуменні і выкарыстанні цэнтральнага для дадзенага артыкула тэрміна. Паказаны наяўныя абмежаванні выкарыстання нарматыўнай віртуальнасці для вывучэння нормаў сеткавага грамадства.= The article is devoted to the substantiation of the legitimacy of using the term "normative virtuality" in the context of the practice of establishing social and cultural norms in the process of constructing cultural identity. The term J. Piaget proposed is considered in the context of a new modern understanding of virtuality. Also, the problem of the origin and regulation of norms was considered in the framework of M. Foucault's approach and his understanding of normativity. The existence of a lacuna in understanding and using the term central for this article, as applied to new media is justified. Shows the existing limitations of applying normative virtuality to study the rules of the network society.ru_RU
dc.language.isoberu_RU
dc.publisherПолоцкий государственный университетru_RU
dc.relation.ispartofВеснік Полацкага дзяржаўнага ўніверсітэта. Серыя E, Педагагічныя навукіbe_BE
dc.relation.ispartofHerald of Polotsk State University. Series E, Pedagogical Sciencesen_EN
dc.relation.ispartofВестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические наукиru_RU
dc.relation.ispartofseriesСерия E, Педагогические науки;2017. - № 7-
dc.rightsopen accessru_RU
dc.subjectНовыя медыяru_RU
dc.subjectНарматыўная віртуальнасцьru_RU
dc.subjectСпажываннеru_RU
dc.subjectІдэнтычнасцьru_RU
dc.subjectNormative virtualityru_RU
dc.subjectNewmediaru_RU
dc.subjectConsumptionru_RU
dc.subjectIdentityru_RU
dc.titleНарматыўная віртуальнасць як складнік працэсу інкультурацыіru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udc316.7-
Appears in Collections:2017, № 7

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
184-187.pdf159.94 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.