Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.psu.by/handle/123456789/20701
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОкунь, Е. В.-
dc.contributor.authorЧукасова-Ильюшкина, Е. В.-
dc.contributor.authorЗамостоцкий, Е. Г.-
dc.date.accessioned2017-11-01T07:39:54Z-
dc.date.available2017-11-01T07:39:54Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВестник Полоцкого государственного университета. Серия D, Экономические и юридические науки. - 2017. - № 5. – С. 48-52.ru_RU
dc.identifier.issn2070-1632-
dc.identifier.urihttps://elib.psu.by/handle/123456789/20701-
dc.descriptionFormation of Commercial and Industrial Organization of a New Generation of Marketing Policy E. Okun, E. Chukasova-Ilyushkina, E. Zamostotskiyru_RU
dc.description.abstractОбосновывается комплекс теоретических и практических положений по разработке сбытовой политики организации. Определена основная проблема эффективного управления сбытом – обеспеченность реалистичности, справедливости и мотивационности системы планирования сбыта. Выявлены тенденции совершенствования сбытовой политики организации, к которым относятся разработка критериев для выбора канала распределения, выбор методов сбыта в зависимости от характера товара, разработка методов стимулирования сбыта и анализ ответной реакции рынка. Проведен анализ производственно-хозяйственной деятельности организации и поставлена задача формирования сбытовой политики организации в современных экономических условиях, объектом исследования выбрана мультифункциональная торгово-промышленная организация нового поколения. Разработана схема сбытовой политики организации, позволяющая обеспечить обособленность логистических функций и высокую скорость товарных потоков.= In this article the complex of theoretical and practical provisions for the development of the organization marketing policy is substantiated. The main problem of effective sales management is determined, it is to provide a realistic, fair and motivational marketing planning. The tendencies of improving the organization marketing policy, which include: the development of criteria for the selection of distribution channels, the choice of distribution methods depending on the nature of the goods, the development of sales promotion techniques and analysis of market response are determined. The analysis of industrial and economic activities of the organization is made and tasked with the formation of the sales policy of the organization in the current economic conditions, the object of study is as selected a multifunctional trade and industrial organization of the new generation. a scheme of sales policy is developed, which allows to provide isolation of the logistics functions and high-speed trade flows.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherПолоцкий государственный университетru_RU
dc.relation.ispartofВеснік Полацкага дзяржаўнага ўніверсітэта. Серыя D, Эканамічныя і юрыдычныя навукіbe_BE
dc.relation.ispartofHerald of Polotsk State University. Series D, Economics and law sciencesen_EN
dc.relation.ispartofВестник Полоцкого государственного университета. Серия D, Экономические и юридические наукиru_RU
dc.relation.ispartofseriesСерия D, Экономические и юридические науки;2017. - № 5-
dc.rightsopen accessru_RU
dc.subjectГосударственный рубрикатор НТИ - ВИНИТИ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические наукиru_RU
dc.subjectЛогистикаru_RU
dc.subjectМультифункциональная организацияru_RU
dc.subjectСбытru_RU
dc.subjectСбытовая политикаru_RU
dc.subjectLogisticsru_RU
dc.subjectMultifunctional organizationru_RU
dc.subjectSalesru_RU
dc.subjectSales policyru_RU
dc.titleФормирование сбытовой политики торгово-промышленной организации нового поколенияru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udc339.138-
Appears in Collections:2017, № 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
48-52.pdf164.49 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.