Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.psu.by/handle/123456789/20824
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛысова, Н. Б.-
dc.date.accessioned2017-12-06T08:15:21Z-
dc.date.available2017-12-06T08:15:21Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВестник Полоцкого государственного университета. Серия A, Гуманитарные науки. - 2017. - № 10. – C. 141-143.ru_RU
dc.identifier.issn2070-1608-
dc.identifier.urihttps://elib.psu.by/handle/123456789/20824-
dc.description.abstractПасля выхаду першай рэдакцыі манаграфіі П.В. Васючэнкі «Беларуская літаратура ХХ стагоддзя і сімвалізм» прайшло каля дзесяці гадоў. Аўтар манаграфіі пераасэнсоўваў традыцыі нацыянальнага пісьменства. Абапіраючыся на аналітычны перагляд паэтыкі твораў класікаў беларускай літаратуры Янкі Купалы, Якуба Коласа, Максіма Багдановіча, Максіма Гарэцкага, Алеся Гаруна, ён сцвярджаў: «Вытокі нацыянальнай традыцыі знаходзяцца і ў перапляценні з нерэалістычнымі або пострамантычнымі літа-ратурнымі праявамі» [1, с. 113].ru_RU
dc.language.isoberu_RU
dc.publisherПолоцкий государственный университетru_RU
dc.relation.ispartofВеснік Полацкага дзяржаўнага ўніверсітэта. Серыя А, Гуманітарныя навукbe_BE
dc.relation.ispartofHerald of Polotsk State University Series A, Humanity sciencesen_EN
dc.relation.ispartofВестник Полоцкого государственного университета. Серия A, Гуманитарные наукиru_RU
dc.relation.ispartofseriesСерия A, Гуманитарные науки;2017. - № 10-
dc.subjectГосударственный рубрикатор НТИ - ВИНИТИ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогикаru_RU
dc.subjectРецензияru_RU
dc.titleРецензии: Васючэнка, П.В. Беларуская літаратура ХХ стагоддзя і сімвалізм / П.В. Васючэнка; навук. рэд. В.П. Жураўлёў. – 2-е выд., перапрац.і дап. – Мінск : МДЛУ, 2016. – 200 с.ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2017, № 10

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
141-143.pdf218.75 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.