Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://elib.psu.by/handle/123456789/22447
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКрывалап, А. Д.-
dc.date.accessioned2018-09-26T06:28:21Z-
dc.date.available2018-09-26T06:28:21Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические науки. - 2018. - № 7. - С. 151-155.ru_RU
dc.identifier.urihttps://elib.psu.by/handle/123456789/22447-
dc.descriptionThe Global Context of the Postcolonial Biographies А. Krivolapru_RU
dc.description.abstractРазглядаецца феномен посткаланіялізму ў кантэксце разумення культурнай ідэнтычнасці і рэпрэзентацыі. Прааналізаваны наяўныя рамкі (сама-)апісання культур з каланіяльным мінулым. Параўноўваюцца падыходы да праблемы здабыцця суб'ектнасці Э. Саіда, Г. Співак і С. Хола. Асобна разглядаецца практыка канструявання рэпрэзентацыі як здабыцця суб'ектнасці, падкрэсліваецца значнасць «пазіцый выказвання» як маркераў сацыяльна-культурнай прыналежнасці актараў і вызначэння іх культурнай ідэнтычнасці. Праводзіцца думка, што падчас пераадолення посткаланіяльнага стану ў якасці ахвяры можа апынуцца культура, якая раней займала дамінуючае месца ў грамадстве.= The article discusses the consideration of the phenomenon of postcolonialism in the context of understanding cultural identity and representation. The article analyzes the existing framework for representation and self-representation of cultures with a colonial past. Approaches to the problem of finding subjectivity in the texts of E. Said, G. Spivak, and S. Hall are compared. Separately, the practice of constructing representation as the acquisition of subjectivity, as well as the importance of "the positions of enunciation", as markers of the socio-cultural affiliation of actors and the definition of their cultural identity, is considered separately. The observations and conclusions made in the article allow the author to formulate the idea that in the situation of overcoming the postcolonial state, a culture that previously occupied a dominant position in society may turn out to be a victim.ru_RU
dc.language.isoberu_RU
dc.publisherПолоцкий государственный университетru_RU
dc.relation.ispartofВеснік Полацкага дзяржаўнага ўніверсітэта. Серыя E, Педагагічныя навукіbe_BE
dc.relation.ispartofHerald of Polotsk State University. Series E, Pedagogical Sciencesen_EN
dc.relation.ispartofВестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические наукиru_RU
dc.relation.ispartofseriesСерия E, Педагогические науки;2018. - № 7-
dc.rightsopen accessru_RU
dc.subjectПедагогикаru_RU
dc.subjectГосударственный рубрикатор НТИ - ВИНИТИ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогикаru_RU
dc.subjectГосударственный рубрикатор НТИ - ВИНИТИ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Культура. Культурологияru_RU
dc.subjectРэпрэзентацыяru_RU
dc.subjectКультурныя індустрыіru_RU
dc.subjectГлабалізацыяru_RU
dc.subjectПосткаланіялізмru_RU
dc.subjectPostcolonialismru_RU
dc.subjectCultural industriesru_RU
dc.subjectRepresentationru_RU
dc.subjectGlobalizationru_RU
dc.subjectBiorgaphyru_RU
dc.titleГлабальны кантэкст посткаланіяльных біяграфійru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udc316.77:008-
Располагается в коллекциях:2018, № 7

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
151-155.pdf196.21 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.