Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.psu.by/handle/123456789/23914
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Крывалап, А. Д. | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-16T08:50:16Z | - |
dc.date.available | 2019-09-16T08:50:16Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Вестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические науки. - 2019. - № 7. - С. 112-115. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://elib.psu.by/handle/123456789/23914 | - |
dc.description | Quantitative and Qualitative and Methodologies For the Study of Cultural Identity: Possibilities and Limitations А. Krivolap | ru_RU |
dc.description.abstract | Разглядаюцца магчымасці якаснай і колькаснай метадалогіі для даследавання культурнай ідэнтычнасці, асабліва ў тых выпадках, калі колькасная метадалогія не можа забяспечыць неабходны эўрыстычны патэнцыял. Аналізуюцца паспяхова завершаныя даследаванні ў сферы культурнай ідэнтычнасці на беларускім эмпірычным матэрыяле (С. Барысаў, Л. Навуменка, М. Рогава, С. Ушакін, А. Шэлест). Падкрэсліваюцца станоўчыя наступствы спалучэння метадаў для дасягнення больш глыбокіх вынікаў; абгрунтавана легітымнасць выкарыстання якаснай метадалогіі для вырашэння звязаных з культурнай ідэнтычнасцю пытанняў.= The article considers the possibilities of qualitative and quantitative methodologies for the study of cultural identity. Especially in cases where the quantitative methodology cannot provide the necessary heuristic potential. In the article have presented successfully completed studies in the field of the cultural identity of the Belarusian empirical material (S. Borisov, L. Navumenka, M. Rohava, S. Oushakine, A. Shelest). This article does not attempt to decide which methodology is better but instead emphasizes the positive effects of a combination of methods to achieve more profound results. The article is the argument for the legitimization of the uses of the qualitative methodology to address issues related to cultural identity. | ru_RU |
dc.language.iso | be | ru_RU |
dc.publisher | Полоцкий государственный университет | ru_RU |
dc.relation.ispartof | Веснік Полацкага дзяржаўнага ўніверсітэта. Серыя E, Педагагічныя навукі | be_BE |
dc.relation.ispartof | Herald of Polotsk State University. Series E, Pedagogical Sciences | en_EN |
dc.relation.ispartof | Вестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические науки | ru_RU |
dc.relation.ispartofseries | Серия E, Педагогические науки;2019. - № 7 | - |
dc.rights | open access | ru_RU |
dc.subject | Государственный рубрикатор НТИ - ВИНИТИ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика | ru_RU |
dc.subject | Государственный рубрикатор НТИ - ВИНИТИ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Культура. Культурология | ru_RU |
dc.subject | Якасная метадалогія | ru_RU |
dc.subject | Практыка | ru_RU |
dc.subject | Колькасная метадалогія | ru_RU |
dc.subject | Культурная ідэнтычнасць | ru_RU |
dc.subject | Qualitative and quantitative methodologies | ru_RU |
dc.subject | Praxis | ru_RU |
dc.subject | Cultural identity | ru_RU |
dc.title | Колькасная і якасная метадалогія для даследавання культурнай ідэнтычнасці: магчымасці і абмежаванні | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
dc.identifier.udc | 316.77:008 | - |
Appears in Collections: | 2019, № 7 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
112-115.pdf | 179.3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.