Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.psu.by/handle/123456789/26707
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прачшаеў, К. І. | - |
dc.contributor.author | Ільніцкі, А. М. | - |
dc.contributor.author | Зязюлін, П. М. | - |
dc.contributor.author | Філіпаў, С. В. | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-01T06:33:56Z | - |
dc.date.available | 2021-03-01T06:33:56Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | Вестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические науки. - 2006. - № 11. - С. 168-172. | ru_RU |
dc.identifier.issn | 2070-1640 | - |
dc.identifier.uri | https://elib.psu.by/handle/123456789/26707 | - |
dc.description.abstract | У гэтым артыкуле паказана ўзаемадзеянне паміж гуманітарнымі ведамі і самымі сучаснымі навуковымі дасягненнямі ў галіне такой дынамічнай навукі, як геранталогія. На прыкладзе геранталагічнай навукі абгрунтавана роля міждысцыплінарнага падыходу ў сучасных даследаваннях. Гуманітарная адукацыя і гуманітарныя веды павінны набываць усе большую вагу, што прывядзе да сапраўдных вынікаў у навуцы. | ru_RU |
dc.language.iso | be | ru_RU |
dc.publisher | Полоцкий государственный университет | ru_RU |
dc.relation.ispartof | Веснік Полацкага дзяржаўнага ўніверсітэта. Серыя E, Педагагічныя навукі | be_BE |
dc.relation.ispartof | Herald of Polotsk State University. Series E, Pedagogical Sciences | en_EN |
dc.relation.ispartof | Вестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические науки | ru_RU |
dc.relation.ispartofseries | Серия E, Педагогические науки;2006. - № 11 | - |
dc.rights | open access | ru_RU |
dc.subject | Государственный рубрикатор НТИ - ВИНИТИ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Народная адукацыя. Педагогіка | ru_RU |
dc.title | Сучасная геранталогія i гуманітарная адукацыя. у пошуках страчанага | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
dc.identifier.udc | 613.98 | - |
Appears in Collections: | 2006, № 11 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
168-172.pdf | 305.03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.