Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.psu.by/handle/123456789/28286
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Клімовіч, Г. І. | - |
dc.contributor.author | Климович, А. | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-09T06:06:54Z | - |
dc.date.available | 2021-12-09T06:06:54Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Клімовіч, Г. І. Вучэнне аб знаках у творчасці прадстаўнікоў полацкай неасхаластыкі / Г. І. Клімовіч // Вестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические науки. - 2021. - № 15. - С. 111-114. | ru_RU |
dc.identifier.issn | 2070-1640 | - |
dc.identifier.uri | https://elib.psu.by/handle/123456789/28286 | - |
dc.description.abstract | Даследуюцца праблемы знака ў інтэлектуальнай спадчыне аўтараў, якія працавалі ў Полацкай езуіцкай акадэміі. Даследаванне пабудавана на падставе работ Дж. Анджыяліні і В. Бучынскага. Вучэнне аб знаках з’яўлялася важнай часткай развіцця не толькі схаластычнай традыцыі, яно знаходзілася ў фокусе філасофіі ХІХ ст., не губляе актуальнасці і ў ХХI ст. У гэтым сэнсе даследаванне вучэння аб знаках у творчасці прадстаўнікоў полацкай неасхаластыкі прадстаўляецца актуальным. Мэтай даследавання з’яўляецца вывучэнне элементаў тэорыі знака ў кантэксце філасофскай сістэмы прадстаўнікоў Полацкай езуіцкай акадэміі, што дазволіць рэканструяваць больш поўна асаблівасці рэфлексіі аўтараў, належных да дадзенай плыні. У рабоце аналізуецца разуменне паняцця знака прадстаўнікамі полацкай неасхаластыкі, яго сувязь з паняццем ідэі, а таксама прапанаваныя аўтарамі класіфікацыі знакаў.= Исследуются проблемы знаков в интеллектуальном наследии авторов, работавших в Полоцкой иезуит- ской академии. Исследование основано на работах Дж. Анджиолини и В. Бучинского. Учение о знаках – важная часть развития не только схоластической традиции; оно находилось в центре внимания философии XIX в. и не теряет своей актуальности в XXI в. В этом смысле изучение учения о знаках в творчестве полоцких неосхоластов представляется актуальным. Целью исследования является изучение теории знака в контексте философской системы представителей Полоцкой иезуитской академии, что позволит более полно реконстру- ировать особенности рефлексии авторов, принадлежащих к этому направлению. В статье анализируется понимание понятия знака представителями полоцкой неосхоластики, его связь с понятием идеи, а также предложенная авторами классификация знаков. | ru_RU |
dc.language.iso | be | ru_RU |
dc.publisher | Полоцкий государственный университет | ru_RU |
dc.relation.ispartof | Веснік Полацкага дзяржаўнага ўніверсітэта. Серыя E, Педагагічныя навукі | be_BE |
dc.relation.ispartof | Herald of Polotsk State University. Series E, Pedagogical Sciences | en_EN |
dc.relation.ispartof | Вестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические науки | ru_RU |
dc.relation.ispartofseries | Серия E, Педагогические науки;2021. - № 15 | - |
dc.rights | open access | ru_RU |
dc.subject | Государственный рубрикатор НТИ - ВИНИТИ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Філасофія | ru_RU |
dc.subject | Полацкая неасхаластыка | ru_RU |
dc.subject | Вучэнне аб знаках | ru_RU |
dc.subject | Знак | ru_RU |
dc.subject | Ідэя | ru_RU |
dc.subject | Полацкая езуіцкая акадэмія | ru_RU |
dc.subject | Рэлігійная філасофія | ru_RU |
dc.subject | Схаластыка | ru_RU |
dc.subject | Polotsk neo-scholasticism | ru_RU |
dc.subject | Doctrine of signs | ru_RU |
dc.subject | Sign | ru_RU |
dc.subject | Idea | ru_RU |
dc.subject | Polotsk Jesuit Academy | ru_RU |
dc.subject | Religious philosophy | ru_RU |
dc.subject | Scholasticism | ru_RU |
dc.title | Вучэнне аб знаках у творчасці прадстаўнікоў полацкай неасхаластыкі | ru_RU |
dc.title.alternative | Учение о знаках в работах представителей полоцкой неосхоластики | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
dc.identifier.udc | 1(476) (091) +141.30 | - |
Appears in Collections: | 2021, № 15 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
111-114.pdf | 183.12 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.