Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.psu.by/handle/123456789/28286
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКлімовіч, Г. І.-
dc.contributor.authorКлимович, А.-
dc.date.accessioned2021-12-09T06:06:54Z-
dc.date.available2021-12-09T06:06:54Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКлімовіч, Г. І. Вучэнне аб знаках у творчасці прадстаўнікоў полацкай неасхаластыкі / Г. І. Клімовіч // Вестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические науки. - 2021. - № 15. - С. 111-114.ru_RU
dc.identifier.issn2070-1640-
dc.identifier.urihttps://elib.psu.by/handle/123456789/28286-
dc.description.abstractДаследуюцца праблемы знака ў інтэлектуальнай спадчыне аўтараў, якія працавалі ў Полацкай езуіцкай акадэміі. Даследаванне пабудавана на падставе работ Дж. Анджыяліні і В. Бучынскага. Вучэнне аб знаках з’яўлялася важнай часткай развіцця не толькі схаластычнай традыцыі, яно знаходзілася ў фокусе філасофіі ХІХ ст., не губляе актуальнасці і ў ХХI ст. У гэтым сэнсе даследаванне вучэння аб знаках у творчасці прадстаўнікоў полацкай неасхаластыкі прадстаўляецца актуальным. Мэтай даследавання з’яўляецца вывучэнне элементаў тэорыі знака ў кантэксце філасофскай сістэмы прадстаўнікоў Полацкай езуіцкай акадэміі, што дазволіць рэканструяваць больш поўна асаблівасці рэфлексіі аўтараў, належных да дадзенай плыні. У рабоце аналізуецца разуменне паняцця знака прадстаўнікамі полацкай неасхаластыкі, яго сувязь з паняццем ідэі, а таксама прапанаваныя аўтарамі класіфікацыі знакаў.= Исследуются проблемы знаков в интеллектуальном наследии авторов, работавших в Полоцкой иезуит- ской академии. Исследование основано на работах Дж. Анджиолини и В. Бучинского. Учение о знаках – важная часть развития не только схоластической традиции; оно находилось в центре внимания философии XIX в. и не теряет своей актуальности в XXI в. В этом смысле изучение учения о знаках в творчестве полоцких неосхоластов представляется актуальным. Целью исследования является изучение теории знака в контексте философской системы представителей Полоцкой иезуитской академии, что позволит более полно реконстру- ировать особенности рефлексии авторов, принадлежащих к этому направлению. В статье анализируется понимание понятия знака представителями полоцкой неосхоластики, его связь с понятием идеи, а также предложенная авторами классификация знаков.ru_RU
dc.language.isoberu_RU
dc.publisherПолоцкий государственный университетru_RU
dc.relation.ispartofВеснік Полацкага дзяржаўнага ўніверсітэта. Серыя E, Педагагічныя навукіbe_BE
dc.relation.ispartofHerald of Polotsk State University. Series E, Pedagogical Sciencesen_EN
dc.relation.ispartofВестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические наукиru_RU
dc.relation.ispartofseriesСерия E, Педагогические науки;2021. - № 15-
dc.rightsopen accessru_RU
dc.subjectГосударственный рубрикатор НТИ - ВИНИТИ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Філасофіяru_RU
dc.subjectПолацкая неасхаластыкаru_RU
dc.subjectВучэнне аб знакахru_RU
dc.subjectЗнакru_RU
dc.subjectІдэяru_RU
dc.subjectПолацкая езуіцкая акадэміяru_RU
dc.subjectРэлігійная філасофіяru_RU
dc.subjectСхаластыкаru_RU
dc.subjectPolotsk neo-scholasticismru_RU
dc.subjectDoctrine of signsru_RU
dc.subjectSignru_RU
dc.subjectIdearu_RU
dc.subjectPolotsk Jesuit Academyru_RU
dc.subjectReligious philosophyru_RU
dc.subjectScholasticismru_RU
dc.titleВучэнне аб знаках у творчасці прадстаўнікоў полацкай неасхаластыкіru_RU
dc.title.alternativeУчение о знаках в работах представителей полоцкой неосхоластикиru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udc1(476) (091) +141.30-
Appears in Collections:2021, № 15

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
111-114.pdf183.12 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.