Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.psu.by/handle/123456789/28341
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасюковіч, Л. С.-
dc.contributor.authorVasyukovich, L.-
dc.date.accessioned2021-12-13T11:44:16Z-
dc.date.available2021-12-13T11:44:16Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВасюковіч, Л. С. «Вучэбны» тэкст школьнага падручніка па беларускай мове як лінгваметадычнаяаснова фарміравання прадметных кампетэнцый / Л. С. Васюковіч // Вестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические науки. - 2021. - № 15. - С. 36-40.ru_RU
dc.identifier.issn2070-1640-
dc.identifier.urihttps://elib.psu.by/handle/123456789/28341-
dc.description.abstractВызначана спецыфіка вучэбнага тэксту, дэтэрмінаваная характарам пазнавальнай дзейнасці, ва ўмовах якой адзінка выступае аб’ектам, інструментам, асновай, прадуктам навучання. Аналізуюцца тыпалагічныя тэкставыя катэгорыі: інфарматыўнасць, камунікатыўнасць, дыялагічнасць, адрасаванасць, аксіялагічнасць, універсальнасць. Аўтар прыходзіць да высновы, што вучэбны тэкст як аснова фарміравання прадметных кампетэнцый характарызуецца шматаспектнасцю лінгваметадычнага статусу: лінгва-сэнсавы эталон тэкставай дзейнасці, зместавая апора для выказванняў, сродак захавання культурнай інфармацыі, спосаб назапашвання інтэлектуальна-маўленчага вопыту.= The article defines the specificity of the educational text, determined by the nature of cognitive activity, in which the unit acts as an object, instrument, basis, product of education. The typological text categories are analyzed: informativeness, communicativeness, dialogicality, addressing, axiological, universality. The author comes to a reasonable conclusion that the educational text as the basis for the formation of subject competencies has a multiaspect linguo-methodological status: a linguistic-semantic standard of textual activity, a substantive support for statements, a means of preserving cultural information, a method of acquiring intellectual-speech experience.ru_RU
dc.language.isoberu_RU
dc.publisherПолоцкий государственный университетru_RU
dc.relation.ispartofВеснік Полацкага дзяржаўнага ўніверсітэта. Серыя E, Педагагічныя навукіbe_BE
dc.relation.ispartofHerald of Polotsk State University. Series E, Pedagogical Sciencesen_EN
dc.relation.ispartofВестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические наукиru_RU
dc.relation.ispartofseriesСерия E, Педагогические науки;2021. - № 15-
dc.rightsopen accessru_RU
dc.subjectГосударственный рубрикатор НТИ - ВИНИТИ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Народная адукацыя. Педагогікаru_RU
dc.subjectВучэбны тэкст школьнага падручнікаru_RU
dc.subjectПрадметныя кампетэнцыіru_RU
dc.subjectТэкставыя катэгорыіru_RU
dc.subjectЛінгваметадычны статус вучэбнага тэкстуru_RU
dc.subjectText of a school textbookru_RU
dc.subjectSubject competencesru_RU
dc.subjectText categoriesru_RU
dc.subjectLinguo-methodological status of the educational texru_RU
dc.title«Вучэбны» тэкст школьнага падручніка па беларускай мове як лінгваметадычнаяаснова фарміравання прадметных кампетэнцыйru_RU
dc.title.alternativeThe Text of a School Textbook on the Belarusian Language as a Linguo-Methodological Basis For the Formation of Subject Competencesru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udc811.161.3-
Appears in Collections:2021, № 15

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
36-40.pdf207.09 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.