Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.psu.by/handle/123456789/32353
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Апанасовіч, Н. Г. | ru_RU |
dc.contributor.author | Apanasovich, N. | ru_RU |
dc.date.accessioned | 2022-06-16T05:28:16Z | - |
dc.date.available | 2022-06-16T05:28:16Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Апанасовіч, Н. Г. Адлюстраванне беларуска-польскага памежжа ў ранніх апавяданнях В. Адамчыка / Н. Г. Апанасовіч // Нацыянальны характар і спосабы яго ўвасаблення ў культуры і мове ва ўмовах мульцікультурнага асяроддзя : электрон. сб. материалов междунар. науч. конф., Полоцк, 19–20 ноября 2020 г. / Полоцкий государственный университет ; ред. кол.: Н. В. Нестер [и др.]. – Новополоцк, 2022. – С. 8-13. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://elib.psu.by/handle/123456789/32353 | - |
dc.description.abstract | у артыкуле аналізуецца адлюстраванне беларуска-польскага памежжа ў ранніх апавяданнях В. Адамчыка «Зоня» («Сэрца даруе потым»), «Свой чалавек», «На крыжавых дарогах». Разглядаюцца ўзроўні прадстаўлення і спосабы маркіравання заходнебеларускага кантэксту як мастацкай прасторы ў розныя перерывы: «за польскім часам», пад акупацыяй, у савецкі перыяд. Памежжа разглядаецца як факталагічная аснова твораў, мастацкі спосаб сэнсаі вобразавыяўлення. Асаблівая ўвага надаецца раскрыццю спецыфікі звароту да заходнебеларускай тэматыкі праз катэгорыю «свой-чужы». | ru_RU |
dc.language.iso | by | ru |
dc.publisher | Полоцкий государственный университет | ru_RU |
dc.title | Адлюстраванне беларуска-польскага памежжа ў ранніх апавяданнях В. Адамчыка | ru_RU |
dc.title.alternative | Belarusian-Polish Borderland Reflectionin the Early Stories by V. Adamchik | en_EN |
dc.type | Article | ru_RU |
dc.description.alternative | the article analyzes belarusian-polish borderland reflection in v. adamchik’s early stories «Zonya» («The Heart will Forgive Later»), «Our Friend», «On the Sacred Roads». The levels of representation and ways of marking the Western Belarusian context as an artistic space in different periods are considered. They are «under Poland», under occupation, during the Soviet period. The borderland is sees as the factual basis of the works, as an artistic way of meaning- and image-expression. Special attention is paid to the disclosure of the specific Western Belarusian issues via «friend-foe» category. | en_EN |
dc.citation.spage | 8 | ru_RU |
dc.citation.epage | 13 | ru_RU |
Appears in Collections: | Нацыянальны характар і спосабы яго ўвасаблення ў культуры і мове ва ўмовах мульцікультурнага асяроддзя. 2020 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.