Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.psu.by/handle/123456789/32353
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАпанасовіч, Н. Г.ru_RU
dc.contributor.authorApanasovich, N.ru_RU
dc.date.accessioned2022-06-16T05:28:16Z-
dc.date.available2022-06-16T05:28:16Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationАпанасовіч, Н. Г. Адлюстраванне беларуска-польскага памежжа ў ранніх апавяданнях В. Адамчыка / Н. Г. Апанасовіч // Нацыянальны характар і спосабы яго ўвасаблення ў культуры і мове ва ўмовах мульцікультурнага асяроддзя : электрон. сб. материалов междунар. науч. конф., Полоцк, 19–20 ноября 2020 г. / Полоцкий государственный университет ; ред. кол.: Н. В. Нестер [и др.]. – Новополоцк, 2022. – С. 8-13.ru_RU
dc.identifier.urihttps://elib.psu.by/handle/123456789/32353-
dc.description.abstractу артыкуле аналізуецца адлюстраванне беларуска-польскага памежжа ў ранніх апавяданнях В. Адамчыка «Зоня» («Сэрца даруе потым»), «Свой чалавек», «На крыжавых дарогах». Разглядаюцца ўзроўні прадстаўлення і спосабы маркіравання заходнебеларускага кантэксту як мастацкай прасторы ў розныя перерывы: «за польскім часам», пад акупацыяй, у савецкі перыяд. Памежжа разглядаецца як факталагічная аснова твораў, мастацкі спосаб сэнсаі вобразавыяўлення. Асаблівая ўвага надаецца раскрыццю спецыфікі звароту да заходнебеларускай тэматыкі праз катэгорыю «свой-чужы».ru_RU
dc.language.isobyru
dc.publisherПолоцкий государственный университетru_RU
dc.titleАдлюстраванне беларуска-польскага памежжа ў ранніх апавяданнях В. Адамчыкаru_RU
dc.title.alternativeBelarusian-Polish Borderland Reflectionin the Early Stories by V. Adamchiken_EN
dc.typeArticleru_RU
dc.description.alternativethe article analyzes belarusian-polish borderland reflection in v. adamchik’s early stories «Zonya» («The Heart will Forgive Later»), «Our Friend», «On the Sacred Roads». The levels of representation and ways of marking the Western Belarusian context as an artistic space in different periods are considered. They are «under Poland», under occupation, during the Soviet period. The borderland is sees as the factual basis of the works, as an artistic way of meaning- and image-expression. Special attention is paid to the disclosure of the specific Western Belarusian issues via «friend-foe» category.en_EN
dc.citation.spage8ru_RU
dc.citation.epage13ru_RU
Appears in Collections:Нацыянальны характар і спосабы яго ўвасаблення ў культуры і мове ва ўмовах мульцікультурнага асяроддзя. 2020

Files in This Item:
File SizeFormat 
8-13.pdf741.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.