Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://elib.psu.by/handle/123456789/38187Полная запись метаданных
| Поле DC | Значение | Язык |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Батурына, А. Л. | ru_RU |
| dc.date.accessioned | 2023-03-03T13:23:31Z | - |
| dc.date.available | 2023-03-03T13:23:31Z | - |
| dc.date.issued | 2023 | |
| dc.identifier.citation | Батурына, А. Л. Вобраз апавядальніка ў зборніках з рамачнай кампазіцыяй (на матэрыяле твораў Л. Ціка, Э. Т. А. Гофмана і Я. Баршчэўскага) / А. Л. Батурына // Гугнинские чтения [Электронный ресурс]: электронный сборник статей I Международной научной конференции, Полоцк, 5–6 мая 2022 г. / Полоцкий государственный университет имени Евфросинии Полоцкой. – Новополоцк, 2022. – С. 108-116. | ru_RU |
| dc.identifier.uri | https://elib.psu.by/handle/123456789/38187 | - |
| dc.description.abstract | У артыкуле даследуюцца асаблівасці ўвасаблення вобразаў апавядальнікаў на матэрыяле зборнікаў з рамачнай кампазіцыяй «Фантазус» Л. Ціка, «Серапіёнавы браты» Э. Т. А. Гофмана і «Шляхціц Завальня, або Беларусь у фантастычных апавяданнях» Я. Баршчэўскага. Паказана, што сістэма вобразаў апавядальнікаў фарміруе кампазіцыйную структуру твора і выяўляе яго асноўны ідэйны змест. Параўнальны аналіз вобразаў апавядальнікаў у зборніку Я. Баршчэўскага і адпаведных творах нямецкай літаратуры рамантычнага кірунку дае магчымасць вылучыць тыпалагічнае падабенства і адрозненні паміж імі, дазваляе лепш зразумець характар узаемадзеяння беларускага шматмоўнага рамантызму з еўрапейскім, найперш нямецкім. | ru_RU |
| dc.language.iso | by | ru |
| dc.publisher | Полоцкий государственный университет имени Евфросинии Полоцкой | ru_RU |
| dc.title | Вобраз апавядальніка ў зборніках з рамачнай кампазіцыяй (на матэрыяле твораў Л. Ціка, Э. Т. А. Гофмана і Я. Баршчэўскага) | ru_RU |
| dc.type | Article | ru_RU |
| dc.description.alternative | The article examines the details of embodying narrators’ images in the frame tale collections «Fantasus» by L. Tieck, «The Serapion Brethren» by E. T. A. Hoffman and «Nobleman Zavalnia, or Belarus in Fantastic Stories» by Jan Barszczewski. It is shown that the system of narrators’ images forms the compositional structure of the work and reveals its main ideological content. A comparative analysis of narrators’ images in the stories by J. Barszczewski and in the corresponding works of German romantic literature makes it possible to highlight typological similarities and differences between them. It also clarifies how the Belarusian multilingual Romanticism interacted with European, especially German Romanticism. | ru_RU |
| dc.citation.spage | 108 | ru_RU |
| dc.citation.epage | 116 | ru_RU |
| Располагается в коллекциях: | Гугнинские чтения. 2022 | |
Файлы этого ресурса:
| Файл | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|
| 108-116.pdf | 775.69 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.