Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://elib.psu.by/handle/123456789/45343Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Онуприенко, С. П. | ru_RU | 
| dc.contributor.author | Onuprienko, S. | en_EN | 
| dc.date.accessioned | 2024-09-20T08:40:31Z | - | 
| dc.date.available | 2024-09-20T08:40:31Z | - | 
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.citation | Онуприенко, С. П. Социально-экологическое развитие учащихся в контексте познавательно-игровой деятельности / С. П. Онуприенко // Вестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические науки. - 2024. - № 1(41). - С. 104-108. – DOI 10.52928/2070-1640-2024-41-1-104-108. | ru_RU | 
| dc.identifier.uri | https://elib.psu.by/handle/123456789/45343 | - | 
| dc.description.abstract | В представленной статье осуществлены следующие инновационные мероприятия: - содержание игровых методик в контексте социально-экологического развития учащейся молодежи; - раскрытие эмоционально-интеллектуальных ориентаций игровых действий в сознании подростков; - выявление основополагающих теоретико-методических подходов в определении доминирующих психо- лого-социальных установок учащихся в процессе игровой деятельности. | ru_RU | 
| dc.language.iso | ru | ru | 
| dc.publisher | Полоцкий государственный университет имени Евфросинии Полоцкой | ru_RU | 
| dc.rights | open access | ru_RU | 
| dc.title | Социально-экологическое развитие учащихся в контексте познавательно-игровой деятельности | ru_RU | 
| dc.title.alternative | Socio-Ecological Development of Students in Context of Cognitive and Game Activities | ru_RU | 
| dc.type | Article | ru_RU | 
| dc.citation.spage | 104-108 | ru_RU | 
| dc.identifier.doi | 10.52928/2070-1640-2024-41-1-104-108 | |
| local.description.annotation | In the presented article, the following innovative activities were carried out: - the content of gaming techniques in the context of the socio-ecological development of students; - disclosure of emotional and intellectual orientations of game actions in the minds of adolescents; - identification of fundamental theoretical and methodological approaches in determining the dominant psychological and social attitudes of students in the process of gaming activities. | ru_RU | 
| Appears in Collections: | 2024, № 1 (41) | |
Files in This Item:
| File | Size | Format | |
|---|---|---|---|
| 104-108.pdf | 198.13 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
