Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.psu.by/handle/123456789/47996
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБыстрова, Е. С.ru_RU
dc.contributor.authorBystrova, K.en_EN
dc.date.accessioned2025-06-11T06:13:08Z-
dc.date.available2025-06-11T06:13:08Z-
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationБыстрова, Е. С. Модель формирования у студентов ценностного отношения к библиотеке в условиях ее брендинга / Е. С. Быстрова // Вестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические науки. - 2025. - № 1(43). - С. 2-6. – DOI 10.52928/2070-1640-2025-43-1-2-6.ru_RU
dc.identifier.urihttps://elib.psu.by/handle/123456789/47996-
dc.description.abstractДано определение понятия «ценностное отношение студентов к библиотеке в условиях ее брендинга», выявлена его компонентная структура. Представлено содержание модели формирования у студентов ценностного отношения к библиотеке в условиях ее брендинга. Модель включает в себя организационный (целевой), содержательно-деятельностный и контрольно-результативный блоки. Обоснованы критерии и уровни сформированности у студентов ценностного отношения к библиотеке как бренду - низкий, средний и высокий.ru_RU
dc.language.isoruru
dc.publisherПолоцкий государственный университет имени Евфросинии Полоцкойru_RU
dc.rightsopen accessru_RU
dc.titleМодель формирования у студентов ценностного отношения к библиотеке в условиях ее брендингаru_RU
dc.title.alternativeModel of Students’ Value Attitude Formation Towards the Library in the Context of Its Brandingru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.citation.spage2-6ru_RU
dc.identifier.doi10.52928/2070-1640-2025-43-1-2-6
local.description.annotationThe article defines the concept of “students’ value attitude towards the library in the context of its branding” and identifies its component structure. The content of the model of students' value attitude formation towards the library in the context of its branding is presented. The model includes organizational (target), content-activity and control-result blocks. The criteria and levels of students' value attitude formation towards the library as a brand are substantiated - low, medium and high.ru_RU
Appears in Collections:2025, № 1 (43)

Files in This Item:
File SizeFormat 
2-6.pdf180.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.