Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://elib.psu.by/handle/123456789/22984
Название: Камунікатыўныя дзеянні ва ўмовах інфармацыйнага капіталізму
Авторы: Крывалап, А. Д.
Дата публикации: 2018
Издатель: Полоцкий государственный университет
Библиографическое описание: Вестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические науки. - 2018. - № 15. - С. 121-124.
Аннотация: Аналізуюцца канцэпцыі публічнай сферы і камунікатыўных дзеянняў, якія прапанаваў Юрген Хабермас. Разглядаецца эвалюцыя філасофскай канцэпцыі і магчымасці яе выкарыстання ў межах культуралогіі. У якасці асноўнага апанента прадстаўлена Джодзі Дзін, якая прапанавала канцэпцыю «інфармацыйнага капіталізму» і абгрунтавала немагчымасць выкарыстання віртуальнай прасторы як новай анлайн публічнай сферы. Паказаны наяўныя абмежаванні разумення канцэпцыі публічнай сферы ў межах культуралагічнага дыскурсу ва ўмовах спробы пабудаваць інфармацыйнае грамадства, калі традыцыйныя практыкі камунікацыі і ўзаемадзеяння набываюць новыя сэнсы і абмежаванні.= The article is devoted to the evolution of the concept of the public sphere and communicative actions, which offered by Jürgen Habermas. The evolution of philosophical concepts and the possibility of its use as part of cultural studies. Jody Dean is one of the main opponents against this concept in XXI century, who introduced the idea of "informational capitalism" and justified the loss of use of the virtual space as a new online public sphere. In the article is showing available a limited understanding of the concept of the public sphere within the framework of cultural discourse in a attempt to build the information society, if the traditional practice of communication and interaction acquire new meanings and limitations.
Ключевые слова: Педагогика
Государственный рубрикатор НТИ - ВИНИТИ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Камунікатыўнае дзеянне
Публічная сфера
Інфармацыйны капіталізм
Культурная ідэнтычнасць
Communicative action
Public sphere
Informational capitalism
Cultural identity
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://elib.psu.by/handle/123456789/22984
Права доступа: open access
Располагается в коллекциях:2018, № 15

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
121-124.pdf185.92 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.