Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://elib.psu.by/handle/123456789/37484
Название: Problems and prospects of marketing communications professional sports in the Republic of Belarus
Авторы: Matvienka, A.
Дата публикации: 2015
Издатель: Полоцкий государственный университет
Библиографическое описание: Matvienka, A. Problems and prospects of marketing communications professional sports in the Republic of Belarus / A. Matvienka // European and National Dimension in Research = Европейский и национальный контексты в научных исследованиях : electronic collected materials of IX Junior Researchers' Conference, Novopolotsk, April 29-30, 2015 : in 3 parts / Ministry of Education of Belarus, Polotsk State University ; ed. Dr. Dzmitry Lazouski [et al.]. - Novopolotsk : PSU, 2015. - Part 2 : Economics. - P. 61-64.
Аннотация: The article is devoted to marketing in the industry of professional sports. The author identifies a number of problems in the development of marketing communications professional sports of the Republic of Belarus. In the article marketing and consumer behavior fans of football clubs in the top League of the Republic of Belarus are analyzed. The ways of the development marketing activities of professional sports organizations are offered.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://elib.psu.by/handle/123456789/37484
Располагается в коллекциях:European and National Dimension in Research. Economics. 2015

Файлы этого ресурса:
Файл РазмерФормат 
61-64.pdf97.64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.