Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.psu.by/handle/123456789/16802
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛысенко, О. Б.-
dc.contributor.authorКазакова, О. П.-
dc.date.accessioned2016-06-27T12:51:07Z-
dc.date.available2016-06-27T12:51:07Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЛысенко, О. Б. Стилистические приемы в рекламных слоганах как средство суггестивного воздействия / О. Б. Лысенко, О. П. Казакова // Сборник научных работ студентов высших учебных заведений Республики Беларусь «НИРС 2012» / [редакционная коллегия : А. И. Жук (председатель) и др.]. — Минск : Издательский центр БГУ, 2013. – С. 513-514.ru_RU
dc.identifier.urihttps://elib.psu.by/handle/123456789/16802-
dc.description.abstractThe attempt to concretize the classification of informal anthroponyms in terms of their meaning, building, grammar and functioning has been made in the article. Some classes of informal anthroponyms such as allegroforms and convergents that have not been studied before are describedru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherИздательский центр БГУru_RU
dc.subjectНИРС 2012ru_RU
dc.subjectФилологияru_RU
dc.subjectнеофициальный антропонимru_RU
dc.subjectформа имениru_RU
dc.subjectмодификатru_RU
dc.subjectлауреаты конкурсовru_RU
dc.titleСтилистические приемы в рекламных слоганах как средство суггестивного воздействияru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:НИР студентов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
513-514.pdf193.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.