Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.psu.by/handle/123456789/18327
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАнуфриенко, Л. В.-
dc.date.accessioned2016-12-16T11:57:33Z-
dc.date.available2016-12-16T11:57:33Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВестник Псковского государственного университета. серия «Психолого-педагогические науки». - Псков : ПсковГУ, 2016. - № 4. - С. 12-20ru_RU
dc.identifier.urihttps://elib.psu.by/handle/123456789/18327-
dc.descriptionPEDAGOGICAL AND ORGANIZATIONAL CONDITIONS THAT DETERMINE THE MORE EFFECTIVE PROCESS OF LEADER’S FORMATION AND DEVELOPMENT IN STUDENTS WHILE THEIR STUDYING AT THE UNIVERSITY L.V. Anufryenkaen_EN
dc.description.abstractВ статье приводятся данные о необходимых педагогических и организационных условиях, использование которых позволит сделать процесс формирования и развития качеств лидера у студентов более эффективным.=The article speaks on the required conditions, pedagogical and organizational, the usage of which will make the process of formation and development of leadership qualities among the students that get higher education, more effective.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.relation.ispartofseriesсерия «Психолого-педагогические науки»;2016. - № 4-
dc.subjectпедагогическая деятельностьru_RU
dc.subjectлидерские качестваru_RU
dc.subjectусловияru_RU
dc.subjectформированиеru_RU
dc.subjectстуденчествоru_RU
dc.subjectleadershipru_RU
dc.subjectthe conditions of the formationru_RU
dc.subjectdevelopmentru_RU
dc.subjectstudentsru_RU
dc.subjectteaching (pedagogical) activitiesru_RU
dc.titleПедагогические и организационные условия формирования лидерских качеств у студентов учреждений высшего образованияru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udc37.013.42:316.46-
Appears in Collections:Публикации в зарубежных изданиях

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.16_Ануфриенко_Л.В..pdf335.73 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.