Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://elib.psu.by/handle/123456789/19542
Название: Краеведение региона как фундамент территориального брендинга
Авторы: Штеер, О. В.
Дата публикации: 2016
Издатель: Полоцкий государственный университет
Библиографическое описание: Беларускае Падзвінне: вопыт, методыка і вынікі палявых і міждысцыплінарных даследаванняў : зборнік навуковых артыкулаў ІІІ міжнароднай навуковай канферэнцыі (Полацк, 14–15 красавіка 2016 г.): у 2 частках . / Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь, Полацкі дзяржаўны ўніверсітэт ; [рэдакцыйная калегія : Д.У. Дук, А.І. Корсак, У.А. Лобач і іншыя]. - Наваполацк : ПДУ, 2016. - Ч.2. - С. 275
Аннотация: ГІСТОРЫЯ І КРАЯЗНАЎСТВА РЭГІЁНА І СУМЕЖНЫХ ТЭРЫТОРЫЙ
Ключевые слова: Этнаграфія
Фальклор
Беларускае Падзвінне-2016
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://elib.psu.by/handle/123456789/19542
Располагается в коллекциях:Беларускае Падзвінне. 2016

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Штеер_с275-283.pdf282.23 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.