Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.psu.by/handle/123456789/20576
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Худяков, А. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-19T11:37:16Z | - |
dc.date.available | 2017-10-19T11:37:16Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Вестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические науки. - 2017. - № 7. - С. 60-62. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://elib.psu.by/handle/123456789/20576 | - |
dc.description | Organizational-Pedagogical Conditions of Formation of Technical and Technological Practical Skills of Future Teachers of Labor Studies A. Khudyakov | ru_RU |
dc.description.abstract | Представлен процесс формирования технико-технологических практических умений и навыков у будущих учителей трудового обучения при выполнении лабораторно-практических работ на занятиях практического обучения. Рассматриваются различные варианты диагностики освоения практических умений и навыков у будущих учителей трудового обучения.= The article presents the process of formation of technical and technological practical skills of future teachers of technical work in the performance of laboratory and practical works in the classroom hands-on learning, discusses the various options for the diagnosis of development of practical skills of future teachers of labor studies. | ru_RU |
dc.language.iso | ru | ru_RU |
dc.publisher | Полоцкий государственный университет | ru_RU |
dc.relation.ispartof | Веснік Полацкага дзяржаўнага ўніверсітэта. Серыя E, Педагагічныя навукі | be_BE |
dc.relation.ispartof | Herald of Polotsk State University. Series E, Pedagogical Sciences | en_EN |
dc.relation.ispartof | Вестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические науки | ru_RU |
dc.relation.ispartofseries | Серия E, Педагогические науки;2017. - № 7 | - |
dc.rights | open access | ru_RU |
dc.subject | Государственный рубрикатор НТИ - ВИНИТИ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика | ru_RU |
dc.subject | Технико-технологические практические умения и навыки | ru_RU |
dc.subject | компетенции | ru_RU |
dc.subject | формирование | ru_RU |
dc.subject | трудовое обучение | ru_RU |
dc.subject | учебная цель | ru_RU |
dc.subject | мотивация | ru_RU |
dc.subject | technical and technological practical skills, | ru_RU |
dc.subject | competences | ru_RU |
dc.subject | formation | ru_RU |
dc.subject | labor training | ru_RU |
dc.subject | educational purpose | ru_RU |
dc.subject | motivation | ru_RU |
dc.title | Организационно-педагогические условия формирования технико-технологических практических умений и навыков у будущих учителей трудового обучения | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
dc.identifier.udc | 372.147 | - |
Appears in Collections: | 2017, № 7 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.