Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.psu.by/handle/123456789/20930
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Радзиховская, В. Ю. | - |
dc.contributor.author | Андреева, И. Н. | - |
dc.date.accessioned | 2018-01-05T12:15:19Z | - |
dc.date.available | 2018-01-05T12:15:19Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Вестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические науки. - 2017. - № 15. - С. 98-102. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://elib.psu.by/handle/123456789/20930 | - |
dc.description | Experimental Formation of Subjective Sensation of Happiness in Students By Meaning of Execution of Intent Action V. Radzikhovskaya, I. Andreeva | ru_RU |
dc.description.abstract | Представлено исследование субъективного ощущения счастья у студентов, проведенное с помощью метода формирующего эксперимента. Приведены эмпирические данные, иллюстрирующие различия в эффективности различных намеренных действий счастья. В ходе исследования на достоверном уровне было установлено, что наиболее эффективным для повышения субъективного ощущения счастья намеренным действием является самоубеждение. Предложены рекомендации по использованию намеренных действий счастья с целью повышения уровня его субъективного ощущения.= This article presents an experimental study of the subjective feeling of happiness in students, which is carried out using the method of formative experiment. Empirical data illustrating the differences in the effectiveness of various intentional actions of happiness are presented. In the course of the study, it was established at a reliable level that self-confidence is the most effective measure to increase the subjective sense of happiness. Recommendations are offered on the use of deliberate actions of happiness in order to increase the level of his subjective sensation. | ru_RU |
dc.language.iso | ru | ru_RU |
dc.publisher | Полоцкий государственный университет | ru_RU |
dc.relation.ispartof | Веснік Полацкага дзяржаўнага ўніверсітэта. Серыя E, Педагагічныя навукі | be_BE |
dc.relation.ispartof | Herald of Polotsk State University. Series E, Pedagogical Sciences | en_EN |
dc.relation.ispartof | Вестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические науки | ru_RU |
dc.relation.ispartofseries | Серия E, Педагогические науки;2017. - № 15 | - |
dc.rights | open access | ru_RU |
dc.subject | Государственный рубрикатор НТИ - ВИНИТИ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Психология | ru_RU |
dc.subject | Счастье | ru_RU |
dc.subject | Субъективное ощущение счастья | ru_RU |
dc.subject | Намеренные действия счастья | ru_RU |
dc.subject | Самоубеждение | ru_RU |
dc.subject | Happiness | ru_RU |
dc.subject | Subjective happiness | ru_RU |
dc.subject | Intentional actions of happiness | ru_RU |
dc.subject | Self-confidence | ru_RU |
dc.title | Самоубеждение и объятия vs музыка: повышение субъективного ощущения счастья у студентов посредством выполнения намеренных действий | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
dc.identifier.udc | 17.022.11 | - |
Appears in Collections: | 2017, № 15 Эмоциональный интеллект, эмоции, интеллект |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
98-102.pdf | 205.57 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.