Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.psu.by/handle/123456789/20930
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРадзиховская, В. Ю.-
dc.contributor.authorАндреева, И. Н.-
dc.date.accessioned2018-01-05T12:15:19Z-
dc.date.available2018-01-05T12:15:19Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические науки. - 2017. - № 15. - С. 98-102.ru_RU
dc.identifier.urihttps://elib.psu.by/handle/123456789/20930-
dc.descriptionExperimental Formation of Subjective Sensation of Happiness in Students By Meaning of Execution of Intent Action V. Radzikhovskaya, I. Andreevaru_RU
dc.description.abstractПредставлено исследование субъективного ощущения счастья у студентов, проведенное с помощью метода формирующего эксперимента. Приведены эмпирические данные, иллюстрирующие различия в эффективности различных намеренных действий счастья. В ходе исследования на достоверном уровне было установлено, что наиболее эффективным для повышения субъективного ощущения счастья намеренным действием является самоубеждение. Предложены рекомендации по использованию намеренных действий счастья с целью повышения уровня его субъективного ощущения.= This article presents an experimental study of the subjective feeling of happiness in students, which is carried out using the method of formative experiment. Empirical data illustrating the differences in the effectiveness of various intentional actions of happiness are presented. In the course of the study, it was established at a reliable level that self-confidence is the most effective measure to increase the subjective sense of happiness. Recommendations are offered on the use of deliberate actions of happiness in order to increase the level of his subjective sensation.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherПолоцкий государственный университетru_RU
dc.relation.ispartofВеснік Полацкага дзяржаўнага ўніверсітэта. Серыя E, Педагагічныя навукіbe_BE
dc.relation.ispartofHerald of Polotsk State University. Series E, Pedagogical Sciencesen_EN
dc.relation.ispartofВестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические наукиru_RU
dc.relation.ispartofseriesСерия E, Педагогические науки;2017. - № 15-
dc.rightsopen accessru_RU
dc.subjectГосударственный рубрикатор НТИ - ВИНИТИ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Психологияru_RU
dc.subjectСчастьеru_RU
dc.subjectСубъективное ощущение счастьяru_RU
dc.subjectНамеренные действия счастьяru_RU
dc.subjectСамоубеждениеru_RU
dc.subjectHappinessru_RU
dc.subjectSubjective happinessru_RU
dc.subjectIntentional actions of happinessru_RU
dc.subjectSelf-confidenceru_RU
dc.titleСамоубеждение и объятия vs музыка: повышение субъективного ощущения счастья у студентов посредством выполнения намеренных действийru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udc17.022.11-
Appears in Collections:2017, № 15
Эмоциональный интеллект, эмоции, интеллект

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
98-102.pdf205.57 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.