Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.psu.by/handle/123456789/28091
Title: Применение системы смешанного обучения в учебном процессе по общепрофессиональным дисциплинам
Authors: Разумник, И. А.
Цыбукова, Ю. П.
Петровская, О. Г.
Razumnik, I.
Tsybukova, Yu.
Petrovskaya, O.
Other Titles: APPLICATION OF THE BLENDED LEARNING SYSTEM IN THE EDUCATIONAL PROCESS IN GENERAL PROFESSIONAL DISCIPLINES
Application of the Blended Learning System in the Educational Process in General Professional Disciplines
Issue Date: 2021
Publisher: Полоцкий государственный университет
Citation: Разумник, И. А. ПРИМЕНЕНИЕ СИСТЕМЫ СМЕШАННОГО ОБУЧЕНИЯ В УЧЕБНОМ ПРОЦЕССЕ ПО ОБЩЕПРОФЕССИОНАЛЬНЫМ ДИСЦИПЛИНАМ / И. А. Разумник, Ю. П. Цыбукова, О. Г. Петровская // Архитектурно-строительный комплекс: проблемы, перспективы, инновации : электронный сборник статей III международной научной конференции, Новополоцк, 29–30 апр. 2021 г. / Полоц. гос. ун-т ; Редкол.: Д. Н. Лазовский (председ.) [и др.]. – Новополоцк, 2021. – С. 264-268.
Abstract: В статье рассматриваются аспекты применения системы смешанного обучения в учебном процессе учреждений среднего специального и высшего инженерного образования. Дается ретроспективный анализ развития технологии и характеристика применения основных модулей на примере общепрофессиональных дисциплин.=The article discusses aspects of the application of the blended learning system in the educational pro-cess of institutions of secondary specialized and higher engineering education. A retrospective analy-sis of the development of technology and a characteristic of the application of the main modules are given on the example of general professional disciplines.
Keywords: Смешанное обучение
Учебный процесс
Общепрофессиональные дисциплины
Модуль
Онлайн-обучение
Blended learning
Educational process
General professional disciplines
Modules
Online learning
URI: https://elib.psu.by/handle/123456789/28091
Appears in Collections:Архитектурно-строительный комплекс: проблемы, перспективы, инновации. 2021



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.