Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.psu.by/handle/123456789/29402
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorIsmail, H.en
dc.contributor.authorZiankova, I.en
dc.date.accessioned2022-02-16T08:01:40Z-
dc.date.available2022-02-16T08:01:40Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationIsmail, H. Digital marketing methods / A. Miadzvedz, ј. Malei // European and National Dimension in Research = Европейский и национальный контексты в научных исследованиях : electronic collected materials of XII Junior Researchers’ Conference, Novopolotsk, May 13-14, 2020 : in 3 parts / Ministry of Education of Belarus, Polotsk State University ; ed. D. Lazouski [et al.]. - Novopolotsk : PSU, 2020. - Part 2 : Economics. – P. 41-42.en
dc.identifier.urihttps://elib.psu.by/handle/123456789/29402-
dc.description.abstractDigital Marketing is the result of a meeting between modern communication technologies and the old principles of marketing that people always apply. It is one of the most important methods of working in the market now, without which no commercial activity can achieve success or continue to progress.en
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherПолоцкий государственный университетru_RU
dc.titleDigital marketing methodsru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:European and National Dimension in Research. Economics. 2020
Разработка концептуальных основ согласования системы высшего (среднего специального) образования и занятости. Разработка методического инструментария по совершенствованию планирования трудовых ресурсов Витебской области. Развитие теоретических основ достижения сбалансированности на различных уровнях экономической системы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
41-42.pdf66.17 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.