Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://elib.psu.by/handle/123456789/32405
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГрынько, С. Д.ru_RU
dc.contributor.authorGrinko, S.-
dc.date.accessioned2022-06-28T12:35:19Z-
dc.date.available2022-06-28T12:35:19Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГрынько, С. Д. Тэарэтыка-метадалагічныя асновы фарміравання асобасных кампетэнцый будучых педагогаў сродкамі адукацыйнай дзейнасці музея / С. Д. Грынько // Вестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические науки. - 2022. - № 7. - С. 2-7.ru_RU
dc.identifier.urihttps://elib.psu.by/handle/123456789/32405-
dc.description.abstractАсвятляецца праблема падрыхтоўкі высокакваліфікаваных педагагічных кадраў. У якасці аднаго са шляхоў яе вырашэння прыводзіцца выкарыстанне адукацыйнай дзейнасці музея ў прафесійнай падрыхтоўцы будучых педагогаў, што забяспечвае фарміраванне іх асобасных кампетэнцый (каштоўнасна-сэнсавых, грамадзянска-патрыятычных, культуралагічных, здароўезберагальных, асобасна-развіццёвых), якія складаюць аснову грамадзянскасці, патрыятызму, гуманістычнай накіраванасці, а таксама здольнасці да самаадукацыі і самаразвіцця, запатрабаваных у сучасным грамадстве. Выяўляюцца метадалагічныя асновы выкарыстання сродкаў музея ў выхаванні і навучанні студэнтаў педагагічных спецыяльнасцей: падыходы (аксіялагічны, культуралагічны, асобасна арыентаваны, сістэмны, кампетэнтнасны) і прынцыпы іх рэалізацыі.-
dc.language.isobyru_RU
dc.publisherПолоцкий государственный университетru_RU
dc.relation.ispartofВеснік Полацкага дзяржаўнага ўніверсітэта. Серыя E, Педагагічныя навукіbe_BE
dc.relation.ispartofHerald of Polotsk State University. Series E, Pedagogical Sciencesen_EN
dc.relation.ispartofВестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические наукиru_RU
dc.relation.ispartofseriesСерия E, Педагогические науки;2022. - № 7-
dc.rightsopen accessru_RU
dc.titleТэарэтыка-метадалагічныя асновы фарміравання асобасных кампетэнцый будучых педагогаў сродкамі адукацыйнай дзейнасці музеяru_RU
dc.title.alternativeTheoretical and Methodological Fundamentals of Formation of Personal Competences of Future Teachers by Funds of Educational Activities of the Museum-
dc.typeArticleru_RU
dc.description.alternativeThe article covers the problem of training highly qualified teachers. One of the ways to solve it is to use the museum's educational activities in the training of future teachers, which ensures the formation of their personal competencies (values, values, civic and patriotic, cultural, health, personal and developmental), which are the basis of citizenship, patriotism orientation, as well as the ability to self-education and self-development required in modern society. The methodological bases of using the museum's funds in the education and training of students of pedagogical specialties are revealed: approaches (axiological, cultural, personality-oriented, systemic, competence) and principles of their implementation.-
dc.citation.spage2ru_RU
dc.citation.epage7ru_RU
Располагается в коллекциях:2022, № 7

Файлы этого ресурса:
Файл РазмерФормат 
2-7.pdf229.04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.