Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.psu.by/handle/123456789/32405
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грынько, С. Д. | ru_RU |
dc.contributor.author | Grinko, S. | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-28T12:35:19Z | - |
dc.date.available | 2022-06-28T12:35:19Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Грынько, С. Д. Тэарэтыка-метадалагічныя асновы фарміравання асобасных кампетэнцый будучых педагогаў сродкамі адукацыйнай дзейнасці музея / С. Д. Грынько // Вестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические науки. - 2022. - № 7. - С. 2-7. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://elib.psu.by/handle/123456789/32405 | - |
dc.description.abstract | Асвятляецца праблема падрыхтоўкі высокакваліфікаваных педагагічных кадраў. У якасці аднаго са шляхоў яе вырашэння прыводзіцца выкарыстанне адукацыйнай дзейнасці музея ў прафесійнай падрыхтоўцы будучых педагогаў, што забяспечвае фарміраванне іх асобасных кампетэнцый (каштоўнасна-сэнсавых, грамадзянска-патрыятычных, культуралагічных, здароўезберагальных, асобасна-развіццёвых), якія складаюць аснову грамадзянскасці, патрыятызму, гуманістычнай накіраванасці, а таксама здольнасці да самаадукацыі і самаразвіцця, запатрабаваных у сучасным грамадстве. Выяўляюцца метадалагічныя асновы выкарыстання сродкаў музея ў выхаванні і навучанні студэнтаў педагагічных спецыяльнасцей: падыходы (аксіялагічны, культуралагічны, асобасна арыентаваны, сістэмны, кампетэнтнасны) і прынцыпы іх рэалізацыі. | - |
dc.language.iso | by | ru_RU |
dc.publisher | Полоцкий государственный университет | ru_RU |
dc.relation.ispartof | Веснік Полацкага дзяржаўнага ўніверсітэта. Серыя E, Педагагічныя навукі | be_BE |
dc.relation.ispartof | Herald of Polotsk State University. Series E, Pedagogical Sciences | en_EN |
dc.relation.ispartof | Вестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические науки | ru_RU |
dc.relation.ispartofseries | Серия E, Педагогические науки;2022. - № 7 | - |
dc.rights | open access | ru_RU |
dc.title | Тэарэтыка-метадалагічныя асновы фарміравання асобасных кампетэнцый будучых педагогаў сродкамі адукацыйнай дзейнасці музея | ru_RU |
dc.title.alternative | Theoretical and Methodological Fundamentals of Formation of Personal Competences of Future Teachers by Funds of Educational Activities of the Museum | - |
dc.type | Article | ru_RU |
dc.description.alternative | The article covers the problem of training highly qualified teachers. One of the ways to solve it is to use the museum's educational activities in the training of future teachers, which ensures the formation of their personal competencies (values, values, civic and patriotic, cultural, health, personal and developmental), which are the basis of citizenship, patriotism orientation, as well as the ability to self-education and self-development required in modern society. The methodological bases of using the museum's funds in the education and training of students of pedagogical specialties are revealed: approaches (axiological, cultural, personality-oriented, systemic, competence) and principles of their implementation. | - |
dc.citation.spage | 2 | ru_RU |
dc.citation.epage | 7 | ru_RU |
Appears in Collections: | 2022, № 7 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.