Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://elib.psu.by/handle/123456789/32405
Название: Тэарэтыка-метадалагічныя асновы фарміравання асобасных кампетэнцый будучых педагогаў сродкамі адукацыйнай дзейнасці музея
Авторы: Грынько, С. Д.
Grinko, S.
Другие названия: Theoretical and Methodological Fundamentals of Formation of Personal Competences of Future Teachers by Funds of Educational Activities of the Museum
Дата публикации: 2022
Издатель: Полоцкий государственный университет
Библиографическое описание: Грынько, С. Д. Тэарэтыка-метадалагічныя асновы фарміравання асобасных кампетэнцый будучых педагогаў сродкамі адукацыйнай дзейнасці музея / С. Д. Грынько // Вестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические науки. - 2022. - № 7. - С. 2-7.
Аннотация: Асвятляецца праблема падрыхтоўкі высокакваліфікаваных педагагічных кадраў. У якасці аднаго са шляхоў яе вырашэння прыводзіцца выкарыстанне адукацыйнай дзейнасці музея ў прафесійнай падрыхтоўцы будучых педагогаў, што забяспечвае фарміраванне іх асобасных кампетэнцый (каштоўнасна-сэнсавых, грамадзянска-патрыятычных, культуралагічных, здароўезберагальных, асобасна-развіццёвых), якія складаюць аснову грамадзянскасці, патрыятызму, гуманістычнай накіраванасці, а таксама здольнасці да самаадукацыі і самаразвіцця, запатрабаваных у сучасным грамадстве. Выяўляюцца метадалагічныя асновы выкарыстання сродкаў музея ў выхаванні і навучанні студэнтаў педагагічных спецыяльнасцей: падыходы (аксіялагічны, культуралагічны, асобасна арыентаваны, сістэмны, кампетэнтнасны) і прынцыпы іх рэалізацыі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://elib.psu.by/handle/123456789/32405
Права доступа: open access
Располагается в коллекциях:2022, № 7

Файлы этого ресурса:
Файл РазмерФормат 
2-7.pdf229.04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.