Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.psu.by/handle/123456789/33189
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШпакова, О. А.ru_RU
dc.date.accessioned2022-09-16T10:25:14Z-
dc.date.available2022-09-16T10:25:14Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationШпакова, О. А. Авторское право в рекламе / О. А. Шпакова // Электронный сборник трудов молодых специалистов Полоцкого государственного университета / Полоцкий государственный университет ; ред. кол.: Д. Н. Лазовский (пред.) [и др.]. - Новополоцк : ПГУ, 2020. - Вып. 32 (102): Юридические науки. – С. 200-202.ru_RU
dc.identifier.urihttps://elib.psu.by/handle/123456789/33189-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherПолоцкий государственный университетru_RU
dc.titleАвторское право в рекламеru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.citation.spage200ru_RU
dc.citation.epage202ru_RU
Appears in Collections:Юридические науки : Вып. 32 (102). 2020

Files in This Item:
File SizeFormat 
200-202.pdf492.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.