Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.psu.by/handle/123456789/37873
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛи Чжунхуа-
dc.date.accessioned2023-02-15T11:12:25Z-
dc.date.available2023-02-15T11:12:25Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЛи Чжунхуа Общий анализ стримингового маркетинга / Ли Чжунхуа // Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы : сб. науч. трудов / под общей ред. В.С. Голика. – Минск : А. Н. Вараксин, 2022. – С. 236-243.ru_RU
dc.identifier.urihttps://elib.psu.by/handle/123456789/37873-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherМинск : А. Н. Вараксинru_RU
dc.titleОбщий анализ стримингового маркетингаru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Публикации в изданиях Республики Беларусь

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
236-243.pdf557.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.