Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.psu.by/handle/123456789/41373
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФурсевич, И. Н.ru_RU
dc.contributor.authorЛю, Цзивэйru_RU
dc.contributor.authorFursevich, I.en_EN
dc.contributor.authorLiu Jiweien_EN
dc.date.accessioned2023-12-05T08:30:11Z-
dc.date.available2023-12-05T08:30:11Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationФурсевич, И. Н. Влияние внутренних и внешних факторов, детерминирующих деятельность организации / И. Н. Фурсевич, Цзивэй Лю // Вестник Полоцкого государственного университета. Серия D, Экономические и юридические науки. - 2023. - № 2 (64). - С. 57-62. - DOI: 10.52928/2070-1632-2023-64-2-57-62ru_RU
dc.identifier.urihttps://elib.psu.by/handle/123456789/41373-
dc.description.abstractВ статье акцентированы проблемы факторной детерминированности деятельности строительной организации, расположенной на территории Республики Беларусь. Дана организационноэкономическая характеристика организации как структурного компонента хозяйственного комплекса национальной экономики. Приведена оценка факторов, детерминирующих маркетинговую среду. Предложены концептуальные подходы повышения эффективности деятельности организации, в том числе внедрение «цифрового двойника».ru_RU
dc.language.isoruru
dc.publisherПолоцкий государственный университет имени Евфросинии Полоцкойru_RU
dc.rightsopen access-
dc.titleВлияние внутренних и внешних факторов, детерминирующих деятельность организацииru_RU
dc.title.alternativeThe Influence of Internal and External Factors Determining the Activities of the Organizationru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.citation.spage57ru_RU
dc.citation.epage62ru_RU
dc.identifier.doi10.52928/2070-1632-2023-64-2-57-62-
local.description.annotationThe article focuses on the problems of factorial determinism of the activities of a construction organization located on the territory of the Republic of Belarus. The organizational and economic characteristics of the organization as a structural component of the economic complex of the national economy are given. An assessment of the factors that determine the marketing environment is given. Conceptual approaches to improve the efficiency of the organization's activities, including the introduction of a "digital twin", are proposed.ru_RU
Appears in Collections:2023, № 2 (64)

Files in This Item:
File SizeFormat 
57-62.pdf595.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.