Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.psu.by/handle/123456789/47510
Title: Як нейрамаркетынг дапамагае павышаць канверсію сайтаў і чым ён карысны для інтэрнэт-маркетолагаў
Authors: Анохіна, Н. Н.
Бараноўская, В. Д.
Issue Date: 2025
Publisher: Полоцкий государственный университет имени Евфросинии Полоцкой
Citation: Анохіна, Н. Н. Як нейрамаркетынг дапамагае павышаць канверсію сайтаў і чым ён карысны для інтэрнэт-маркетолагаў / Н. Н. Анохіна, В. Д. Бараноўская // Устойчивое развитие экономики: международные и национальные аспекты : электронный сборник статей VI Международной научно-практической конференции, Новополоцк, 31 окт. – 01 нояб. 2024 г. / Полоцкий государственный университет имени Евфросинии Полоцкой. – Новополоцк, 2025. – С. 566-569.
Abstract: XXI стагоддзе адкрыла свету новыя магчымасці прамога вывучэння актыўнасці галаўнога мозгу. Вынікі даследаванняў у разуменні чалавечага мозгу і свядомасці досыць хутка сталі прымяняцца ў розных галінах ведаў. У прыватнасці, нейраметады сталі прымяняцца і ў маркетынгу. Нейрамаркетынг – гэта адносна новая вобласць, якая даследуе, як мозг спажыўцоў рэагуе на розныя маркетынгавыя стымулы і ўздзеянні. Але таксама выклікае шмат пытанняў і спрэчак.
URI: https://elib.psu.by/handle/123456789/47510
metadata.dc.rights: open access
Appears in Collections:Устойчивое развитие экономики: международные и национальные аспекты. 2024

Files in This Item:
File SizeFormat 
566-569.pdf146.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.