Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://elib.psu.by/handle/123456789/48132
Название: Тэксты і жанры турыстычнага дыскурсу
Авторы: Матусевіч, К. М.
Matusevich, K.
Другие названия: Texts of the Touristic Discourse
Дата публикации: 2025
Издатель: Полоцкий государственный университет имени Евфросинии Полоцкой
Библиографическое описание: Матусевіч, К. М. Тэксты і жанры турыстычнага дыскурсу / К. М. Матусевіч // Вестник Полоцкого государственного университета. Серия А, Гуманитарные науки. - 2025. - № 4 (76). - С. 76-81. - DOI: 10.52928/2070-1608-2025-76-4-76-81
Аннотация: Турызм – гэта феномен цывілізацыі, які з’яўляецца сучаснай формай арганізацыі вандровак і рэалізуе неабходнае для асобы, звязанае з аб’яднаннем культурных, пазнавальных фактараў. Турыстычныя тыпы жанру маюць дзве мэты ўжывання: па-першае – дзеля эканамічнай выгады, па-другое – дзеля ўзбагачэння духоўнага свету асобы. Дадзены артыкул – спроба прадэманстраваць, што жанры і ёсць ядро турыстычнага дыскурсу, крыніцай яго напаўнення выступаюць тэксты класікаў беларускай літаратуры. Звесткі і вуснага, і пісьмовага жанру турыстычнага дыскурсу пры мэтанакіраванай працы і з’яўляюцца тэкстам турыстычнай рэкламы. Такім чынам, на першым месцы стаіць пісьмовая крыніца ў выглядзе, напрыклад, турыстычнага праспекту ці старонкі ў інтэрнэт-прасторы (у наш час неабходна ўлічваць асаблівасці інтэрнэт-уплыву на жыццё кожнага і працаваць над гэтым больш дасканала), а потым ужо вусная перадача дыскурсу на экскурсіях. Лінгвістычны бок турызму мае станоўчыя факты ўплыву на эканамічныя стасункі.
Аннотация на другом языке: Tourism is a phenomenon of a civilization, which plays a role of spend time and to educate people. Touristic types of genre have two using aims: to earn money and to wide a person’s outlook. As a result we can say that the touristic genres is the heat of the touristic discourse. The spoken and writing types of the discourses have the information about the place or person which can be a good information for sale. The information about the written and spoken types of the touristic discourse, which was worked according to the aim is the perfect text of ads. Sometimes we have firstly writing information like a brochure or internet page, later we have the story during our trip (nowadays we must work on internet sources more careful because it is the main way to take an information about some place). Next step is an audial way of the taking an information during the trips. The linguistic part of the tourism influences directly on the economical issues of the country.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://elib.psu.by/handle/123456789/48132
Права доступа: open access
DOI: 10.52928/2070-1608-2025-76-4-76-81
Располагается в коллекциях:2025, № 4 (76)

Файлы этого ресурса:
Файл РазмерФормат 
76-81.pdf1.03 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.