Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.psu.by/handle/123456789/7905
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАпанасовіч, Н. Г.be_BE
dc.date.accessioned2014-11-26T07:14:55Z-
dc.date.available2014-11-26T07:14:55Z-
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationРомано-германская филология в контексте науки и культуры : международный сборник научных статей / Полоцкий государственный ун-т ; редкол.: отв. ред. А.А. Гугнин [и др.]. – Новополоцк, 2013. - С. 244-247ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-531-386-2-
dc.identifier.urihttps://elib.psu.by/handle/123456789/7905-
dc.descriptionArganіzacyjnyja ўmovy і metadalagіchnyja asablіvascі vykladannja starabelaruskaj lіtaratury dlja studjentaў-gіstorykaў / Apanasovіch N.G. (Polackі dzjarzhaўny unіversіtjet)ru_RU
dc.description.abstractПраблемнае поле вывучэння літаратуры ўскладняецца сучасным крызісам духоўна-культурнай сферы чалавечай дзейнасці. Пост-культурная эпоха абвастрыла якасныя цывілізацыйныя пераўтварэнні, якія сталі вынікам непрадказальнага развіцця тэхнагеннай цывілізацыі і могуць прывезці да сутнасных псіхаментальных зменаў у самім чалавеку. Змены светапоглядна-культурнай базы існавання чалавека выразна выявіліся і ў сферы эстэтычнага. Разам з культурай у мінулае сыходзіць і кніга, увогуле парушаецца само ўспрыняцце друкаванага слова: якое «з галоўнага носьбіта інфармацыі, у тым ліку і духоўнай, пераўтвараецца паступова ў нейкі дапаможны сродак для больш ёмістых і канкгруэнтных сучаснаму чалавеку інфармацыйных структур – перш за ўсё электоронных аўдыявізуальных»be_BE
dc.language.isoberu_RU
dc.publisherПолоцкий государственный университетru_RU
dc.subjectОбразование. Педагогикаru_RU
dc.subjectМетодология и методика преподаванияru_RU
dc.titleАрганізацыйныя ўмовы і метадалагічныя асаблівасці выкладання старабеларускай літаратуры для студэнтаў-гісторыкаўbe_BE
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Романо-германская филология в контексте гуманитарных наук. 2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РГФ_2013_c244-248.pdf537.18 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.