Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.psu.by/handle/123456789/8875
Title: Художественный анализ рекламных вывесок в архитектурной среде города Львова в начале ХХI века
Authors: Голуб, И. М.
Other Titles: Art-Analysis of Signboards in the Architectural Environment of Lviv City at the Beginning of XXI Century
Issue Date: 2014
Publisher: Полоцкий государственный университет
Citation: Вестник Полоцкого государственного университета. Серия F, Строительство. Прикладные науки. - 2014. - № 16. - C. 9-12.
Abstract: Представлен художественный анализ рекламных вывесок города Львова, собранных в ходе полевых исследований в 2012–2013 годах. Осуществлена классификация типологических объектов в отдельные подгруппы: по технологическим характеристикам, по визуальному восприятию, по художественной выразительности. Раскрывается взаимосвязь рекламы с другими жанрами искусства.= This work is sanctified to the artistic analysis of the advertisement signboards of Lviv, collected during the researches in 2012–2013. Among different typology objects there was a question of their classification in separate sub-groups. Reveals the relationship of advertising to other genres of art.
Keywords: Государственный рубрикатор НТИ - ВИНИТИ::ТЕХНИЧЕСКИЕ И ПРИКЛАДНЫЕ НАУКИ. ОТРАСЛИ ЭКОНОМИКИ::Строительство. Архитектура
История архитектуры
HISTORY OF ARCHITECTURE
рекламные вывески
Львов (город)
Украина
URI: https://elib.psu.by/handle/123456789/8875
metadata.dc.rights: open access
Appears in Collections:2014, № 16

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9-12.pdf157.78 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.