Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.psu.by/handle/123456789/1146
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВоронько, Э. Н.-
dc.date.accessioned2014-02-03T11:12:12Z-
dc.date.available2014-02-03T11:12:12Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationНаучно-практический журнал "Потребительская кооперация": УО "Белорусский торгово-экономический университет". - 2011. - № 1 (32). - С.43-47ru_RU
dc.identifier.issn2079-8105-
dc.identifier.urihttps://elib.psu.by/handle/123456789/1146-
dc.descriptionPerfection of information base of formation of a marketing strategy of high school in the market of educational services and innovations of regions of Republic of Belarus Voronko E., Polotsk State University The important characteristic of the regional market of educational services and innovations is its estimation from the organizations showing demand for graduates of high schools as the organizations are end users of educational services. In given article results of poll spent in the form of questioning for the purpose of revealing of readiness of employers to cooperation with high schools of region in questions of preparation of experts of the top skills, and also a technique of carrying out of this questioning are presented. By results of spent poll the basic problems which exists now in the market of educational services and innovations in the field of preparation of experts of the top skills are revealed.ru_RU
dc.description.abstractВажной характеристикой регионального рынка образовательных услуг и инноваций является оценка его со стороны организаций, предъявляющих спрос на выпускников вузов, так как именно организации являются конечными потребителями образовательных услуг. В данной статье представлены результаты опроса, проведенного в форме анкетирования с целью выявления готовности работодателей к сотрудничеству с вузами региона в вопросах подготовки специалистов высшей квалификации, а также методика проведения этого анкетирования. По результатам проведенного опроса выявлены основные проблемы, которые существует в настоящее время на рынке образовательных услуг и инноваций в области подготовки специалистов высшей квалификации.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБелорусский торгово-экономический университет потребительской кооперацииru_RU
dc.subjectобразовательная услугаru_RU
dc.subjectстратегия маркетинга вузаru_RU
dc.subjectподготовка специалистов высшей квалификацииru_RU
dc.titleСовершенствование информационной базы формирования стратегии маркетинга вуза на рынке образовательных услуг и инноваций регионов Республики Беларусьru_RU
dc.title.alternativePerfection of information base of formation of a marketing strategy of high school in the market of educational services and innovations of regions of Republic of Belarusru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Публикации в изданиях Республики Беларусь

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voronko_potrebcoop.pdf282.72 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Voronko_potrebcoop.pdf282.72 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.