Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.psu.by/handle/123456789/19005
Title: Пастаноўка даследчай праблемы: моўныя наладкі інтэрнэт-карыстальнікаў як аб'ект даследавання
Authors: Крывалап, А. Д.
Issue Date: 2016
Publisher: Полоцкий государственный университет
Citation: Вестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические науки. - 2016. - № 15. - С. 113-117.
Abstract: Разглядаюцца даследчыя падыходы да вывучэння праблемы выкарыстання мовы пад час інтэрнет-камунікацыі. Разглядаюцца выніковыя справаздачы розных даследаванняў, якія закранаюць пытанне мовы (Gemius, Google, UNESCO), зробленыя як на лакальным матэрыяле (Беларусь), так і на глабальным узроўні. Абгрунтавана наяўнасць лакуны ў пытаннях узаемадачынення моўнай практыкі інтэрнэт-карыстальнікаў і новых медыя. Паказаны наяўныя абмежаванні выкарыстання колькаснай метадалогіі вывучэння моўных наладак карыстальнікаў, вызначаны далейшыя накірункі вывучэння з дапамогай якаснай метадалогіі.=The article is devoted to the research approaches to the study of the problem of language use in Internet communications. We have considered the final reports of various studies involving the issue of languages (Gemius, Google, UNESCO), which were made on the local material (Belarus), as well as at the global level. The article has arguments to substantiate the existence of gaps in the issues of the relationship of language practice of Internet users and new media. In conclusion, we define the further direction of study using qualitative methodology and we had shown some restrictions on the use of quantitative methods for the study of language settings and user defined.
Keywords: Государственный рубрикатор НТИ - ВИНИТИ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Культура. Культурология
ідэнтычнасць
інтэрнэт-карыстальнікі
мова
identity
internet user
URI: https://elib.psu.by/handle/123456789/19005
metadata.dc.rights: open access
Appears in Collections:2016, № 15

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
113-117.pdf166.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.