Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://elib.psu.by/handle/123456789/2319
Название: Тэарэтычныя аспекты даследавання эвалюцыi традыцый сямейнага выхавання беларусау у XIX-XX стагоддзях
Авторы: Ракава, Л. В.
Дата публикации: 2009
Издатель: Полоцкий государственный университет
Библиографическое описание: Вестник Полоцкого государственного университета. Серия A, Гуманитарные науки: научно-теоретический журнал. - 2009 - № 7 - С. 101-104.
Аннотация: Традыцыі сямейнага выхавання беларусаў ХІХ – ХХ стагоддзяў уяўляюць сабой складаную сістэму, якая спалучае светапоглядныя каштоўнасці, сацыяльныя нормы і ўласна педагагічныя прыѐмы. Пры гэтым неабходна разумець традыцыі сямейнага выхавання як дынамічны і зменлівы феномен этнічнай культуры, які, захоўваючы важнейшыя каштоўнасныя ўстаноўкі народа, гнутка рэагуе і на сацыяльныя, эпахальныя і культурныя змены. Сабраныя даследчыкамі этнаграфіі дзяцінства матэрыялы па розных народах, як правіла, тэарэтычна недастаткова асэнсаваныя і па большай частцы апісальныя. Вельмі часта ў педагагічных даследаваннях, напрыклад, не адрозніваюцца сацыяльна-маральныя ідэалы выхавання дзяцей і рэальная педагагічная практыка, якая можа адрознівацца. Патрабуецца междысцыплінарны падыход да даследавання цэласнай карціны ладу жыцця дзяцей у беларусаў, вызначэння гістарычна склаўшыхся народных традыцый выхавання, лепшыя з якіх неабходна выкарыстоўваць у сучаснай практыцы.
Ключевые слова: Семейное воспитание и образование
семейная культура
этническая культура
воспитание детей
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://elib.psu.by/handle/123456789/2319
Права доступа: open access
Располагается в коллекциях:2009, №7

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
101-104.pdf203.5 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.