Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://elib.psu.by/handle/123456789/29327
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorKukharenko, S.en
dc.contributor.authorVoronko, E.en
dc.date.accessioned2022-02-15T11:39:04Z-
dc.date.available2022-02-15T11:39:04Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationKukharenko, S. Impact of the COVID-19 pandemic on the merchandising industry / S. Kukharenko, E. Voronko // European and National Dimension in Research = Европейский и национальный контексты в научных исследованиях : electronic collected materials of XIII Junior Researchers’ Conference, Novopolotsk, May 17-21, 2021 : in 3 parts / Ministry of Education of Belarus, Polotsk State University ; ed. Dr. Yury Holubeu [et al.]. - Novopolotsk : PSU, 2021. - Part 2 : Economics. - P. 91-93.ru
dc.identifier.urihttps://elib.psu.by/handle/123456789/29327-
dc.description.abstractThe pandemic has become a serious challenge for many areas of life, including merchandising. The impact that it has had on the traditional ways of providing goods to customers is difficult to overestimate. In this article, we will analyze the difficulties of this period and the steps to overcome themen
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherПолоцкий государственный университетru_RU
dc.titleImpact of the COVID-19 pandemic on the merchandising industryru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:European and National Dimension in Research. Economics. 2021

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
91-93.pdf185.28 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.