Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://elib.psu.by/handle/123456789/29327
Название: Impact of the COVID-19 pandemic on the merchandising industry
Авторы: Kukharenko, S.
Voronko, E.
Дата публикации: 2021
Издатель: Полоцкий государственный университет
Библиографическое описание: Kukharenko, S. Impact of the COVID-19 pandemic on the merchandising industry / S. Kukharenko, E. Voronko // European and National Dimension in Research = Европейский и национальный контексты в научных исследованиях : electronic collected materials of XIII Junior Researchers’ Conference, Novopolotsk, May 17-21, 2021 : in 3 parts / Ministry of Education of Belarus, Polotsk State University ; ed. Dr. Yury Holubeu [et al.]. - Novopolotsk : PSU, 2021. - Part 2 : Economics. - P. 91-93.
Аннотация: The pandemic has become a serious challenge for many areas of life, including merchandising. The impact that it has had on the traditional ways of providing goods to customers is difficult to overestimate. In this article, we will analyze the difficulties of this period and the steps to overcome them
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://elib.psu.by/handle/123456789/29327
Располагается в коллекциях:European and National Dimension in Research. Economics. 2021

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
91-93.pdf185.28 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.