Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://elib.psu.by/handle/123456789/30552
Название: Marketing Communication as a Promotion Tool in Modern Business Sport Environment
Авторы: Matvienka, A.
Дата публикации: 2018
Издатель: Полоцкий государственный университет
Библиографическое описание: Matvienka A. Marketing Communication as a Promotion Tool in Modern Business Sport Environment / A. Matvienka, // European and National Dimension in Research = Европейский и национальный контексты в научных исследованиях : electronic collected materials of X Junior Researchers' Conference, Novopolotsk, May 10-11, 2018 : in 3 parts / Ministry of Education of Belarus, Polotsk State University ; ed. D. Lazouski [et al.]. - Novopolotsk : PSU, 2018. - Part 2 : Economics. - P. 134-135.
Аннотация: The article is devoted to the problem of modern marketing tool usage in the professional sport industry. The author sees the rapidly developing markets of international communications products (services) as different implementation segements. Integrated relationship with many sectors of international economy and possibilities of a contemporary sport industry are also closely observed in the article. The author analyses the current trends and characteristics of marketing communications in professional sport. Special attention is paid to the role of modern information technologies in the system of marketing communications, including the industry of professional sport.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://elib.psu.by/handle/123456789/30552
Располагается в коллекциях:European and National Dimension in Research. Economics. 2018

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
134-135.pdf66.63 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.