Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://elib.psu.by/handle/123456789/30662
Название: The Influence of Crowdeconomy on a Small-Scale Business of Belarus
Авторы: Paturemskaya, D.
Ziankova, I.
Дата публикации: 2017
Издатель: Полоцкий государственный университет
Библиографическое описание: Paturemskaya, D. The Influence of Crowdeconomy on a Small-Scale Business of Belarus / D. Paturemskaya, I. Ziankova // European and National Dimension in Research = Европейский и национальный контексты в научных исследованиях : electronic collected materials of IX Junior Researchers' Conference, Novopolotsk, April 26-27, 2017 : in 3 parts / Ministry of Education of Belarus, Polotsk State University ; ed. D. Lazouski [et al.]. - Novopolotsk : PSU, 2017. - Part 2 : Economics. - P. 160-162.
Аннотация: The article explains a small-scale business as a business carried on by the subjects of the market economy, in certain specified laws, government agencies or other representative organizations of the criteria. It is defined here that small and medium enterprises, having a greater mobility than large businesses are able to respond more quickly to changing economic conditions and fluctuations in consumer demand.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://elib.psu.by/handle/123456789/30662
Располагается в коллекциях:European and National Dimension in Research. Economics. 2017

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
160-162.pdf57.42 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.